در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

رونمایی از ۵ اپلیکیشن در حوزه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد

در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس از پنج اپلیکیشن معرفی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد.
کد خبر: ۳۱۰۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۸ - 25September 2018

رونمایی از 5 اپلیکیشن در حوزه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، در آیینی با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده انتظامی استان، معاون عمرانی استاندار و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از پنج اپلیکیشن در حوزه دفاع مقدس استان رونمایی شد.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با بیان اینکه این اپلیکیشن‌ها توسط مدیریت فضای مجازی و ماهواره‌ای این اداره‌کل تولید شده است، افزود: باید به فضای مجازی به عنوان فرصت نگاه کرد و به بهترین شیوه برای گسترش فرهنگ دفاع مقدس از آن بهره برد.

بر پایه این گزارش، اپلیکیشن «فرمانده آسمانی» جهت معرفی شهید «ستار اورنگ» نخستین شهید مدافع حرم استان کهگیلویه و بویراحمد، اپلیکیشن «پد خندق» با هدف معرفی عملیات غرورآفرین «پد خندق» و اپلیکیشن «سردار دل‌ها» جهت معرفی سرتیپ شهید «جواد هرمزپور» طراحی شده‌ است.

اپلیکیشن «فاتحان شمال غرب» به معرفی شهیدان «گودرز نجفی»، «عبدالمحمد خرم‌روز»، «حبیب آرام‌زاده»، «قاسم قاسمی»، «آیت صدیقی»، «محمد سهرابی ثانی» و «قاسم احمدی» از شهدای تیپ 48 فتح که در مردادماه سال 90 در درگیری با گروهک پژاک در شمال غرب کشور به درجه رفیع شهادت نایل آمدند، می‌پردازد.

اپلیکیشن «عقاب آسمانی» هم به معرفی شهید «ابراهیم امیدبخش» می‌پردازد که با گرفتن ساعت طلای خلبانان در آمریکا به میهن عزیزمان بازگشت و در عملیات آزادسازی سوسنگرد به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار