نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه خرم آباد:

دشمن «حجاب» و «آزادی» را دست مایه‌ تغییر عقاید ما قرار داده است

حجت الاسلام «علی پاکدامن» گفت: دشمن با حجاب و آزادی ما کاری ندارد بلکه این‌ها را دست مایه‌ای قرار داده که عقاید ما را عوض کند.
کد خبر: ۳۱۰۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳ - 25September 2018

دشمن حجاب و آزادی را دست مایه ای قرار داده است که عقاید ما را تغییر دهدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «علی پاکدامن نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه خرم آباد،  عصرامروز (سه شنبه) در یادواره شهدای شهرستان خرم آباد که به مناسبت هفته دفاع مقدس در دبیرستان «دانشگاه لرستان» این شهر برگزار شد، با تسلیت ایام اسارت اهل بیت امام حسین (ع) و تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ما میراث دار شهدایی هستیم که تا ابد می درخشند.

وی گفت: عامل حادثه عاشورا دشمنان داخلی بودند که در زمان پیامبر هم شمشیر را از رو بسته بودند و دشمنی خود را انکار نمی کردند و تمام قد در برابر اسلام ایستادند.

نماینده ولی فقیه در سپاه  ناحیه خرم آباد با بیان اینکه هدف از دشمنان ما اضمحلال و بهم ریختگی اوضاع داخلی است، افزود: دشمن به این نتیجه رسیده است که در صورتی می توانند بر ما غلبه کنند که اوضاع داخلی کشور مان را به هم بریزد.

این مسئول خاطر نشان کرد:  تا چند سال قبل ما عربستان را دشمن نمی دانستیم ولی از زمانی که آشکارا اعلام کردند قصدشان نابودی جمهوری اسلامی ایران و سلب حاکمیت ایران از تمامیت ارضی خودش است و برای رسیدن به این هدف  داعش را به وجود آوردند، ما به عمق این دشمنی و قساوت پی بردیم.

حجت الاسلام پاکدامن  تصریح کرد: در قرآن کریم هم درد بیان شده است و هم درمان که دشمنان ما درد هایی هستند که ما با داشته های معنوی و تمام نعمت ها با آنها مقابله می کنیم و اگر از این نعمت ها به خوبی استفاده نکنیم متضرر می شویم.

وی با اشاره به حضور فعال جوانان و نوجوانان در دوران دفاع مقدس، بیان داشت: ما 36 هزار شهید دانش آموز، هفت هزارشهید زن تقدیم این انقلاب کرده ایم و خیلی از هموطنان ما یا خودشان یا خانواده  و بستگانشان از بمباران های هوایی  دشمن متضرر شدند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه خرم آباد عنوان کرد: دشمن با حجاب و آزادی ما کاری ندارد بلکه  این ها را دست مایه ای قرار داده است تا عقاید ما را عوض کند که ماهم مانند کشور ترکیه نسبت به دین بی تفاوت باشیم چرا که در کشور ترکیه خیلی از خانم ها حجاب دارند آمریکا با آنها قرار دادهای مهم می بندد.

حجت الاسلام پاکدامن با بیان اینکه هدف اصلی آمریکا زیر سلطه بردن کشور ماست، تصریح کرد: در دوران حکومت شاهنشاهی  لقب ژاندارم منطقه را به ایران دادند اما سال 57 بیش از 50 هزار مستشار آمریکایی از فرودگاه های ایران خارج شدند که این نشان از وابستگی رژیم پهلوی به بیگانگان داشت.

وی با اشاره به دشمنان قسم خورده اسلام خاطر نشان کرد: دین اسلام به خاطر تأکید بر عدالت محوری در همۀ امور از همان ابتدا دشمنانی داشته  است و تاریخ گواهی می دهد ظا لمان در مقابل پیامبراکرم (ص)  و حضرت علی(ع) ایستادگی کردند پس ما چگونه انتظار داشته باشیم که در برابر ولی فقیه جبهه گیری نکنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه خرم آباد گفت: امام حسین (ع) با آگاهی از شرایط زمان به میدان مبارزه رفتند  و در آخرین روزها و ساعات عمرشان چندین سخنرانی داشتند و آسیب های جامعه را برشمردند.

حجت الاسلام پاکدامن با اشاره به اهمیت حفظ نام و یاد شهدا گفت:  استکبار جهانی با تمام ابزارها سعی می کند ما را وادار به تسلیم در برابر خواسته های خود کند  وبا جنگ اقتصادی و روانی وارد مبارزه با ما شده است که به یاری خدا،الگو پذیری از شهدا، پیروی از منویات مقام معظم رهبری ورعایت طرح راهبردی اقتصاد مقاومتی بر مشکلات غلبه خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار