رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

خدمات سپاه در زلزله کرمانشاه در قله بود

حجت الاسلام «محمدولی عارفی» با بیان این‌که همت سپاه بسیار بلند است و مشکلی پیش نمی‌آید، گفت: در سخت‌ترین شرایط خدمات سپاه را دیده‌ایم، حتی در زلزله کرمانشاه خدمات سپاه در قله بود.
کد خبر: ۳۱۰۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹ - 26September 2018

فوری/در سخت ترین شرایط خدمات سپاه را دیده ایم/درخواست کمک برای تکمیل مصلی نمازجمعه بیرجندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «محمدولی عارفی» رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، در جریان دیدار سردار «ضیاءالدین حزنی» فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی «قرب کوثر» سپاه با نماینده ولی فقیه در استان، اظهار داشت: اگرچه مسائل اقتصادی مسائلی است که ممکن است همه چیز را تحت‌الشعاع قرار دهد، اما یک چیز را نمی‌تواند و آن همت و عزم سپاه و هرکسی که خود را وقف خدمت به جمهوری اسلامی ایران کرده است.

وی افزود: مصلی نماز جمعه بیرجند از مکان‌هایی است که همه به آن‌جا امید دارند و هدایت می‌گیرند و سال‌های سال است که این پایگاه معطل مانده است.

حجت‌الاسلام عارفی با بیان این‌که همت سپاه بسیار بلند است و مشکلی پیش نمی‌آید، متذکر شد: در سخت‌ترین شرایط خدمات سپاه را دیده‌ایم حتی در زلزله کرمانشاه خدمات سپاه در قله بود.

وی تاکید کرد: همه نیرو‌هایی که برای خدا و انقلاب کار می‌کنند با مصلی نماز جمعه ارتباط دارند و شما با تکمیل این کار، به لشکریان حضرت مهدی (عج) خدمت کرده‌اید.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به این‌که در زلزله غرب کشور هر بخشی که سپاه وارد شد، مردم هم وارد شدند و کمک‌ها به آن قسمت زیاد شد، خاطرنشان کرد: چه از لحاظ مالی و چه از نظر نیروی کاری کمک بشود خوب است و حتی همان حضور شما اثبات می‌کند که مردم باید پای کار بیایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار