معاون وزیر جهاد کشاورزی:

برگشت به فضای مثبت دفاع مقدس موجب عبور از تحریم‌ها خواهد شد

محمدعلی جوادی گفت: امیدواریم در وضعیت فعلی تحریم‌ها با برگشت به فضای مثبت و همدلی و همراهی دوران دفاع مقدس بتوانیم این گردنه مهم را نیز پشت سر بگذاریم.
کد خبر: ۳۱۰۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹ - 27September 2018

برگشت به فضای مثبت دفاع مقدس موجب عبور از تحریم‌ها خواهد شدبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، «محمدعلی جوادی» معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در سی‌امین گردهمایی فرماندهان مهندسی رزمی جنگ جهاد اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی که شرق و غرب را تحت تاثیر قرار داد، دانشجویان پیرو امام خمینی (ره) در ۲ جبهه مشغول خدمت شدند. بخشی سپاه را تأسیس کردند و بخش دیگری به تشکیل جهاد سازندگی پرداختند.

وی افزود: پس از تشکیل جهاد و با تحمیل شدن جنگ، بخشی از این جوانان با همراهی و پشتیبانی سپاه و ارتش به خدمت رسانی پرداختند و خیل عظیمی از جوانان متعهد به انقلاب اسلامی تقدیم شدند. مدیریت جهادی در این ایام شکل گرفت که حامل شاخص‌های صفا، صممیت، همدلی، مدیریت جمعی و مشارکتی جمعی بود.

معاون جهاد کشاورزی تاکید کرد: امیدواریم در وضعیت فعلی تحریم‌ها با برگشت به فضای مثبت و همدلی و همراهی دوران دفاع مقدس بتوانیم این گردنه مهم را نیز پشت سر بگذاریم. جهاد کشاورزی ۵۰۰ هزار رزمنده را راهی جبهه کرد که سه هزار و سی‌صد نفر از آن‌ها به شهادت رسیدند و تعداد زیادی نیز جانباز شدند.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار