برگزاری کارگاه تخصصی تهیه بسته‌های «دیداری، شنیداری و نوشتاری» برای کتاب‌های درسی در مازندران+ تصاویر

بیست و نهمین کارگاه تخصصی تهیه بسته‌های دیداری، شنیداری و نوشتاری برای کتاب‌های درسی آموزش و پرورش در مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۱۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵ - 30September 2018
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، بیست و نهمین کارگاه تخصصی تهیه بسته‌های دیداری، شنیداری و نوشتاری برای کتاب‌های درسی آموزش و پرورش به میزبانی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران برگزار شد.
 
«احمد یارمحمدی» مدیر آموزش سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارز‌ش‌های دفاع مقدس در بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران به جمله حضرت امام خمینی در خصوص برکات جنگ اشاره کرد و گفت: ملت ما در دفاع مقدس با شکست ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب، انقلاب را به جهان صادر کرد و به این نتیجه رسید که روی پای خود بایستد.
 
مدیر آموزش سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اضافه کرد: همچنین علاقه به اسلام شناسی در اروپا، آمریکا، آسیا و آفریقا از برکات دفاع مقدس است.
 
وی از ثروت فرهنگی به عنوان یکی از ثروت های مهم یاد کرد و افزود: میل به جهاد و اعتقاد به آن، اعتقاد به ایستادگی در مقابل زورگو ارزش فرهنگی کشور هستند که مبنای بازدارندگی بوده و قدرت بازدارندگی را بالا می برند.
 
این مسئول از موشک به عنوان ابزار بازدارندگی یاد کرد که خیلی از کشورها در این حوزه توانمندی بیشتری از ما دارند، اما قدرت فشار دادن دکمه آن را به سمت ایران ندارند، تصریح کرد: قدرت فشار دادن دکمه موشک مهم است نه خود موشک و این قدرت را جز جمهوری اسلامی هیچ کشوری ندارد و این مهم ریشه در میل به جهاد دارد.

وی با عنوان اینکه فرهنگ دفاع مقدس یکی از غنی‌ترین فرهنگ‌هاست، اضافه کرد: با قرار دادن این فرهنگ در اندیشه و منش دانش آموزان، مملکت را با تولید قدرت و دانش برای سال های سال بیمه خواهیم کرد.
 
این مسئول با بیان اینکه گرفتار شبکه‌های مجازی هستیم، افزود: بیش از 80 درصد مردم عضو یکی از شبکه‌‌های مجازی هستند که دروغ در آن به فراوانی قرار دارد و مورد تأیید افراد قرار می گیرد و این یک فاجعه بزرگ است.
 
یار‌محمدی با اظهار اینکه در دشمن شناسی به شدت ضعیف هستیم، بر ضرورت ایجاد شناخت دشمن توسط دانش آموزان تأکید کرد و گفت: دشمن در لباس شیک در حال خنجر زدن به ملت ما است و باید راه و روش و خط مشی دشمن را شناسایی کنیم و به دانش آموزان بفهمانیم و در همه مسیرهای شناخنت ایجاد کنیم.
 
این مسئول با عنوان اینکه ملت ما قبل از انقلاب توسط دشمن تحریم شده است، عنوان کرد: ما در همین تحریم‌ها قدرت موشکی جهان شدیم.
 

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار