فرمانده سپاه «قدس» استان گیلان:

کسی نباید در کار برای شهدا برای خود اسم و رسم به پا کند

«محمد عبدالله‌پور» گفت: من سوگند می‌خورم، کسی نمی‌تواند ما را شکست دهد، اما این امر شرط دارد؛ اول اینکه در کار برای شهدا، کسی برای خود اسم و رسمی به پا نکند و دوم کسی خسته نشود و پایدار باشد.
کد خبر: ۳۱۱۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳ - 30September 2018

دلیل عدم شکست جمهوری اسلامی متصل شدن به قدرت شهداستبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از گیلان، سردار «محمد عبدالله‌پور» فرمانده سپاه «قدس» استان گیلان، در آیین اختتامیه نخستین جشنواره استانی «ره آورد سرزمین نور»، با اشاره به راز ماندگاری ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی و تحمل فشار‌ها از سوی دشمنان، اظهار داشت: همه کشور‌ها دارای قدرت و در این بین آمریکایی‌ها مبنای علم، تکنولوژی و اقتصاد در دنیا هستند و در این راه با دزدیدن علم کشور‌ها به فناوری و تکنیک دست پیدا می‌کنند و به کشور‌های دیگر می‌فروشند.

وی با بیان این‌که بودجه نظامی ارتش آمریکا ۷۷۶ میلیارد دلار در طول یک‌سال است، افزود: اگر این هزینه را با بودجه جاری یکساله کشورمان مقایسه کنیم، هزینه جاری ۲۰ تا ۳۰ سال کشور ما را در بر می‌گیرد.

سردار عبدالله‌پور تصریح کرد: تحلیل‌گران کشورمان، بعد از آمریکا ۱۸ کشور جهان را از لحاظ قدرت، علم و تکنولوژی بررسی کردند و اشاره داشتند که باز هم اگر این ۱۸ کشور با هم جمع بشوند، قدرت آمریکا را ندارند، ولی با این حال هیچ‌کدام از این کشور‌ها و حتی آمریکا تاکنون نتوانسته لحظه‌ای حریف ما بشود و اراده ما را سست کند.

فرمانده سپاه استان گیلان گفت: قدرت عربستانی‌ها در فروش نفت‌شان است که می‌توانند حرف خود را به دبیرکل سازمان ملل تحمیل کنند تا اسم عربستان در لیست کشور‌های حامی تروریست نباشد و قدرت چینی‌ها نیز در جمعیت و جغرافیاست.

عبدالله‌پور با تأکید بر اینکه ما قدرتی داریم که کسی حریف ما نیست، اعلام کرد: به صراحت می‌گویم که تمام دنیا می‌خواست «بشار اسد» برود، ولی ما با از بین بردن دشمنانِ خود و «اسد» نگذاشتیم که او برود و اگر تمام قدرت آمریکا و دنباله‌هایش جمع می‌شدند، نمی‌توانستند داعش را از بین ببرند، ولی ما داعش را با خاک یکسان کردیم.

وی نگاه ما به شهدا را نگاهی عامیانه دانست و افزود:، اما خدا می‌گوید که شما نمی‌توانید مقام و قدرت شهید را درک کنید.‌فرمانده سپاه استان گیلان گفت: خدا می‌فرماید، به محض شهادت یک انسان، وی به قدرت الهی متصل می‌شود و شهید مانند قدرت خدا، قدرت می‌یابد و قدرتی «کن فیکون» پیدا می‌کند.

سردار عبدالله‌پور، داغ جوان را برای خانواده‌های‌شان بسیار سنگین و سوزناک عنوان و خاطرنشان کرد: چه اتفاقی می‌افتاد که پدر و مادر‌های شهدا در طول هشت سال جنگ تحمیلی، بالای سر پیکر شهیدشان با قدرت از ادامه آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی صحبت می‌کردند و حال نیز خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم این کار را با بهترین جوان‌های شهیدشان می‌کنند و لحظه‌ای از راهی که رفته‌اند پشیمان نیستند؟

وی با بیان این‌که قدرت شهدا به پدر و مادر‌ها توان می‌داد تا محکم در مسیر انقلاب اسلامی بمانند، افزود: تا زمانی که در مسیر شهدا هستیم کسی نمی‌تواند ما را شکست دهد.

فرمانده سپاه استان گیلان گفت: دلیل این‌که جمهوری اسلامی شکست نمی‌خورد، وصل شدن به قدرت شهداست.

عبدالله‌پور با اشاره به این‌که خدا می‌گوید دیه و خون‌بهای شهید با من است و خدا غیرتمند است، بیان کرد: من سوگند می‌خورم، کسی نمی‌تواند ما را شکست دهد، اما این امر شرط دارد؛ اول اینکه در کار برای شهدا، کسی برای خود اسم و رسمی به پا نکند و دوم کسی خسته نشود و پایدار باشد.

وی شهدا را منبع اتصال قدرت الهی و علت شکست‌ناپذیری جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: اگر استقامت کنیم، پیروزی ما قطعی است و استقامت ما ماندن در مسیر شهداست.

فرمانده سپاه استان گیلان با بیان این‌که امکان دارد، فردی خیلی کار کند، ولی عاقبت به‌خیر نشود، گفت: پیامبر به شمشیر زدن «زبیر» ایمان داشت. زبیر از راز آل الله و محل دفن پیکر حضرت زهرا (س) خبر داشت، اما همین فرد در پایان عمرش تحت تأثیر فرزندش و تحت تأثیر دنیا قرار گرفت و عاقبت به‌خیر نشد و در بد نامی از دنیا کشته شد و سرانجام به جهنم رفت.

عبدالله‌پور گفت: یک شهید رفیق را همیشه در زندگی خود داشته باشید تا راه را گم نکنید، با روحیه‌ای که شهدا داشتند در مسیر حرکت کنید که ان‌شاالله عاقبت بخیر شوید.

فرمانده سپاه استان گیلان در پایان، از برگزاری همایش ۲۰ هزار نفری بسیجیان گیلان در ۱۲ مهرماه خبرداد و اعلام کرد: در ادامه رزمایش بزرگ «سپاهیان محمد رسول الله (ص) ۲» که از ۹ شهریور شروع شده بود، بسیجیان در روز ۱۲ مهرماه با برگزاری همایش قدرت سراسری در استادیوم شهید عضدی رشت، یک‌بار دیگر بخشی از توانمندی‌های بسیج را به رخ دوستان و دشمنان می‌کشانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار