فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی خبر داد؛

اجرای ۴۲۹ یادواره شهدا در قالب کنگره ۲ هزار شهید خراسان جنوبی/ اجلاسیه پایانی ۲۰ آذرماه برگزار می‌شود

سردار «علی قاسمی» با اشاره به برگزاری ۴۲۹ یادواره شهدا در راستای برگزاری کنگره ملی ۲ هزار شهید استان خراسان جنوبی، گفت: سه اجلاسیه پایانی در روز‌های ۱۷ و ۱۸ و ۲۰ آذرماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۱۱۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶ - 01October 2018

اجرای ۴۲۹ یادواره شهدا در قالب کنگره ۲ هزار شهید خراسان جنوبی/ اجلاسیه پایانی ۲۰ آذرماه برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، سردار «علی قاسمی» فرمانده سپاه «انصارالرضا (ع)» خراسان جنوبی، امروز (دوشنبه) در نشست ارائه گزارش عوامل اجرایی کنگره ملی ۲ هزار شهید استان، اظهار داشت: ۴۲۹ یادواره شهدا در راستای این کنگره برگزاری می‌شود.

وی افزود: اعضای دبیرخانه کنگره ملی ۲ هزار شهید استان خراسان‌ جنوبی، در بیش از ۷۰ درصد این یادواره‌ها شرکت کرده‌اند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به پراکندگی وسیع این یادواره‌ها در نقاط مختلف استان، بیان داشت: این یادواره‌ها در نقطه صفر مرزی و «ماهیرود» و نیز در دل کویر هم برگزار شده است و حضور مسئولین را به‌صورت جدی دیده‌ایم.

سردار قاسمی متذکر شد: در برنامه‌ریزی‌ها بر خدمات‌رسانی به نام هر شهید تأکید شده و بیشترین کارها نیز در موضوع رسانه انجام شده است.

وی با اشاره به این‌که حدود سه ماه است که گروه‌های هنری متعدد در راستای این کنگره درحال برگزاری برنامه‌های خود هستند، گفت: جلسات متعددی در این خصوص برگزار می‌شود که هدف‌گذاری این است که موضوعات به متن جامعه برسند نه این‌که فقط برای خواص و قشری خاص از جامعه باشد.

فرمانده سپاه استان خراسان جنوبی یادآور شد: تمام مسئولین استانی پای کار آمده‌اند و در کنار بیشتر یادواره‌ها نمایشگاه هم برگزار شده است.

قاسمی با بیان این‌که در ابتدا چاپ ۸۵ کتاب برنامه‌ریزی شده بود، گفت: اما اکنون ۱۴۷ کتاب تا زمان اجلاس آماده خواهد شد.

وی عنوان کرد: سه یادواره با استقبال مردم در شهرستان «طبس»، «بشرویه» و نیز یادواره شهدای بسیج طلاب تبدیل به اجلاسیه و بسیار گسترده‌تر از حد انتظار برگزار شد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: در گروه‌های رسانه‌ای و هنری، فیلم، سرود و انیمیشن تولید شده است.

وی اعلام کرد: سه اجلاسیه «دانشجویان و اساتید»، «فرهنگیان» و «نیرو‌های مسلح» نیز در روز‌های ۲۰، ۲۱ و ۲۴ مهرماه برگزار می‌شود و از ۱۶ آذر تا ۲۰ آذرماه برنامه‌های نهایی اجرا خواهند شد.

فرمانده سپاه استان خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: همچنین سه اجلاسیه پایانی در روز‌های ۱۷ و ۱۸ و ۲۰ آذرماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار