فرمانده انتظامی استان لرستان خبر داد؛

کشف یک محموله کالای قاچاق به ارزش ۸ میلیارد ریال در لرستان

سردار «محمد مهدیان نسب» گفت: یک محموله کالای قاچاق که حاوی قطعات خودرو‌های خارجی به ارزش ۸ میلیارد ریال بود، در لرستان کشف شد.
کد خبر: ۳۱۱۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴ - 01October 2018

یک محموله کالای قاچاق به ارزش 8 میلیارد ریال در لرستان کشف شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، سردار «محمد مهدیان نسب» فرمانده انتظامی لرستان، صبح امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران، از کشف یک محموله کالای قاچاق در این استان خبر داد و اظهار داشت: این محموله که از استان‌های جنوبی به مقصد تهران بارگیری شده بود، توسط پلیس لرستان توقیف شد.

وی افزود: این محموله کالای قاچاق حاوی مقدار زیادی لوازم یدکی خودرو، در یک دستگاه کامیون کشنده کانتینربر جاسازی شده بود که در محور پل زال – خرم آباد کشف و توقیف شد.

فرمانده انتظامی لرستان افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان «پلدختر» در اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید اقدامات کنترلی در محور آزادراه خرم‌آباد - پل زال، با هماهنگی مقام قضایی، این محموله را توقیف کردند که در بررسی‌های به عمل آمده، ۱۲۲ کارتن حاوی ۴۸۳ هزار عدد انواع قطعات خودرو خارجی قاچاق فاقد مجوز گمرکی، از آن کشف شد.

مهدیان نسب با بیان این‌که کارشناسان ارزش محموله مکشوفه را ۸ میلیارد ریال اعلام کردند، تصریح کرد: در این زمینه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع مربوطه تحویل داده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار