نعمتی در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

گزارش کامل و جامع وزیر کشور در خصوص حادثه تروریستی اهواز به نمایندگان مجلس

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ماحصل جلسه غیرعلنی امروز مجلس که در خصوص بررسی حادثه تروریستی اهوا برگزار شده بود را محصور به ارائه گزارشی جامع از رحمانی فضلی در صحن دانست.
کد خبر: ۳۱۱۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰ - 02October 2018

به گزارش خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، بهروز نعمتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در خصوص جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس که به منظور بررسی حادثه تروریستی اهواز با حضور وزیر کشور، وزیر اطلاعات و فرماندهان ارتش و سپاه برگزار شده بود، اظهار داشت: این جلسه با حضور سردار آشتیانی مسوول حفاظت ستاد کل نیرو‌های مسلح، وزیر اطلاعات، وزیر کشور، مدیرکل اطلاعات اهواز و همچنین استاندار خوزستان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه افرادی درباره حادثه تروریستی اهواز گزارشی را ارائه دادند و سه نفر از نمایندگان خوزستان هم به قید قرعه مسائلی را در این باره مطرح کردند.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موضوع اصلی این است که در این حادثه، وقوع قصور قطعی است و با تعدادی از مقصران حادثه برخورد شده و تعدادی از آنان هم به دادگاه معرفی شده‌اند.

نعمتی با اشاره به اینکه در این جلسه مسئولان بابت قصوری که در این حادثه اتفاق افتاده عذرخواهی کردند، گفت: با توجه به فضای کشور و وجود گروه‌های مختلف تکفیری در عراق، سوریه و اطراف ایران، نباید این منافذ وجود داشته باشد و باید برخورد جدی‌تری با افراد مقصر این حادثه صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: نهایتا مقرر شد که وزیر کشور گزارش مفصلی را درباره حادثه تروریستی اهواز به صورت جمع‌بندی شده به مجلس شورای اسلامی ارائه کند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار