پیشکسوتان نیروی انسانی لشکر ۱۷ سپاه استان قم گردهم آمدند

پیشکسوتان معاونت نیروی انسانی لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) و سپاه استان قم گردهم آمدند. 
کد خبر: ۳۱۲۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴ - 04October 2018

پیشکسوتان نیروی انسانی لشکر ۱۷ سپاه استان قم گردهم آمدندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، پیشکسوتان معاونت نیروی انسانی لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب(ع) و سپاه استان قم با حضور نمایندگانی از سپاه استان قم و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در قالب تشکیل یک هیات گردهم آمدند.

سردار «غلامرضا جعفری» از فرماندهان لشکر ۱۷ در دوران دفاع مقدس طی سخنانی در این جلسه اظهار داشت: بیش از ۱۰ سال است که جلسات تخصصی گردان‌ها و واحد‌ها در قالب هیات‌های عزاداری و... شکل گرفته و امروز شاهد فراخوان پیشکسوتان معاونت نیروی انسانی هستیم.

وی با اشاره به دیدار اخیر پیشکسوتان دفاع مقدس با رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: معظم له تاکید زیادی بر ثبت خاطرات رزمندگان اسلام دارند و لذا باید نسبت به جمع آوری و ثبت خاطرات رزمندگان بخصوص خانواده‌های آن‌ها از دوران دفاع مقدس با همکاری مراکزی همچون اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اقدام شود. 

جعفری با ذکر این نکته که هر جا از هر موضوعی بحث می‌شود، عقبه آن به موضوع دفاع مقدس متصل می‌شود، افزود: دوران سال‌های حماسه و ایثار گنجینه ارزشمندی است که حفظ دستاورد‌های آن کار جهادی می‌طلبد و همه ما باید دین مان را نسبت به انقلاب و نظام ادا و دستاورد‌های خون شهدا را حفظ کنیم و در این راستا حداقل بتوانیم خود و فرزندان مان از فضای مجازی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بهره بگیریم. 

فرمانده لشکر ۱۷ در دوران دفاع مقدس بیان کرد: همه فراز‌های زیارت عاشورا دربرگیرنده مفاهیم جهادی و سیاسی و انقلابی است و لذا تلاش شود در جلسات هیات رزمندگان اسلام بخش‌های مختلف این زیارت قدسی، تفسیر و تبیین شود.

وی همچنین با تاکید بر اینکه جلسات گردان‌ها و معاونت‌های پیشکسوتان باید منظم و کاربردی باشد، افزود: باید تلاش کرد که همچون کتاب عملکرد لشکر ۱۷، کتاب عملکرد نیروی انسانی لشکر و سپاه نیز تهیه و تدوین شود و نسل‌های آینده نیز در جلسات هیات حضور یابند تا ان‌شاءالله نیروی عظیم و آتش به اختیاری به عنوان پشتوانه سپاه و بسیج برای نظام اسلامی تشکیل دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار