فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان:

بسیجیان با صلابت، مقتدرانه و مستحکم پشتیبان ولایت‌ فقیه هستند

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: ما بسیجیان برای پیروی از نظام اسلامی و تلاش در جهت پیروزی همیشگی کشور اعلام آمادگی می‌کنیم و در عرصه خدمات‌رسانی تا سایر عرصه‌ها با صلابت، مقتدرانه و مستحکم پشتیبان ولایت‌ فقیه هستیم.
کد خبر: ۳۱۲۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸ - 04October 2018

بسیجیان با صلابت، مقتدرانه و مستحکم پشتیبان ولایت‌فقیه هستدبه گزارش دفاع پرس از سمنان، سردار «حسن حسن‌زاده» فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در رزمایش سراسری «اقتدار عاشورایی» بسیج که با حضور مسئولان و نماینده ولی‌ فقیه در استان سمنان در مصلای این شهر برگزار شد، اظهار داشت: رزمایش باشکوه و سراسری اقتدار عاشورایی بسیج با حضور 100 هزار نفری بسیجیان به مرکزیت پایتخت آغاز شده و در استان‌ها هم در حال برگزاری است.

وی به عزت و یکپارچگی نیروهای بسیجی استان سمنان که در قالب 40 گردان اقتدار خود را به نمایش گذاشتند، اشاره کرد و گفت: این حضور باشکوه پاسخ دندان‌شکن برای دشمنانی است که چشم دیدن این نیروهای سازمان‌یافته را ندارند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان داشت: همه با پیروی از رهبری و تأسی از سیدالشهدا (ع) برای ایفای نقش انقلابی خود می‌کوشیم.

حسن‌زاده گفت: ما بسیجیان برای پیروی از نظام اسلامی و تلاش در جهت پیروزی همیشگی کشور اعلام آمادگی می‌کنیم و در عرصه خدمات‌رسانی تا سایر عرصه‌ها با صلابت، مقتدرانه و مستحکم پشتیبان ولایت‌ فقیه هستیم و دشمن را همچون گذشته در اهداف شوم خود ناکام خواهیم گذاشت.

وی ابراز داشت: دشمنان بدانند که امروز هزاران نیروی بسیجی جان‌ بر کف سازمان‌ یافته در کشور آماده دفاع از کیان ایران اسلامی هستند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: افتخار می‌کنیم طالب شهادت هستیم و در این مسیر، شهادت را افتخار و سعادتی بزرگ می‌دانیم.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: 270 گروه جهادگر بسیج دانشجویی، بسیج محلات و... در استان سمنان در آستانه سال تحصیلی جدید، به توزیع 4 هزار بسته لوازم‌ التحریر در محلات اسلامی اقدام کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار