نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

نیروهای مسلح خار چشم دشمن و نور چشم ملت هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز نیروهای مسلح خار چشم دشمن و نور چشم ملت هستند.
کد خبر: ۳۱۲۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱ - 06October 2018

فوری////قانون اساسی ما پیشرفته‌ترین قانون است/ اگر پایبند به همه قوانین باشیم امور ما درست می شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، حجت الاسلام «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت هفته ناجا اظهار داشت: نیروی انتظامی از نظر جایگاهی که در قانون دارد مسئولیت‌های متعدد و مختلف را بر دوش می‌کشد و این خود نشان دهنده اهمیت جایگاه نیروی انتظامی است.

وی افزود: کارکنان امین و سرافراز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی به لطف خدا از شرافت، کرامت و کفایت برخوردار هستند و امروز نیروهای مسلح خار چشم دشمن و نور چشم ملت هستند.

عبادی با اشاره به آیات قرآن متذکر شد: انسان در مقایسه با سایر موجودات دارای تفاوت‌هایی است و برای هدفی دور و سر منزلی با فاصله زیاد به فاصله آخرت خلق شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: انسان نیاز به معلم دارد و خداوند انسان را موجودی متکامل و نامتناهی آفریده که همواره در حال تغییر است.

این مسئول آن‌ چه موجب رشد هر فرد می‌شود را قانون دانست و عنوان کرد: همه باید قانون را رعایت کنند چراکه در نظام جمهوری اسلامی آن‌چه قانون ما است «اسلام» است نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد.

وی تصریح کرد: دشمن از ابتدا قصد ضربه‌زدن به اسلام را دارد، حساس‌ترین مسئله ما قانون است و ما باید نسبت به آن آگاه باشیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در شرایطی که قانون شکسته شود دو نظر وجود دارد عنوان کرد: نظر خوش‌بینانه این است که ناکارآمدی و ضعف مدیریت باعث قانون‌شکنی باشد و نظر بدبینانه این است که نفوذ و تعمدی در داخل باعث قانون‌شکنی شود.

عبادی تاکید کرد: قانون ناموس ما است و قانون اساسی ما پیشرفته‌ترین قانون است، اما اختلاس، ضعف مدیریتی، ضعف معیشت، ایجاد تفرقه و دشمنی همه این‌ها خلاف قانون ما است.

وی با بیان اینکه دشمن برای همه قوانین ما با استفاده از ابزار فضای مجازی برنامه دارد و همیشه در صدد ضربه‌زدن است یادآور شد: نیروی انتظامی با نظارت و توجهی که به قوانین و حسن اجرای قانون داشته، مقابل این دشمنی‌ها ایستادگی می‌کند که این بسیار ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: وقتی که سهل‌انگاری در کار باشد شاهد شکستن قانون خواهیم بود و اگر ما پایبند به همه قوانین باشیم همه امور ما درست می‌شود و ما در مدینه فاضله‌ایم لذا همه ما نسبت به انجام قوانین مسئول هستیم.

این مسئول متذکر شد: باید همه افراد و مسئولان کار خود را درست انجام دهیم و برای رسیدن به قانون حق و عدل تلاش کنیم  و تا پای جان از قانون حق و عدل دفاع کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها