حیدری:

در نظام جمهوری اسلامی ایران شیفتگی سازمانی وجود ندارد

رییس کل جدید دادگستری استان همدان در مراسم تودیع و معارفه گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران شیفتگی سازمانی وجود ندارد و هیچ مجموعه ای به تنهایی مسئول پیشرفت ها نیست.
کد خبر: ۳۱۲۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷ - 06October 2018

در نظام جمهوری اسلامی ایران شیفتگی سازمانی وجود ندارد

به گزارش دفاع پرس از همدان، «توکل حیدری» رییس کل جدید دادگستری استان همدان در مراسم تودیع و معارفه ضمن تسلیت گویی ایام سوگواری اربعین حسینی (ع) و خیر مقدم گویی به میهمانان مراسم، از اعتماد مجدد ریاست قوه قضائیه در واگذاری مسئولیت ریاست دادگستری کل استان همدان به خود قدر دانی و تشکر کرد.

حیدری با بیان اینکه معاون اول قوه قضائیه عبد صالح خداوند است گفت من از آقای اژه ای که علیرغم مشغله فراوان و طولانی بودن مسیر در آیین تکریم و معارفه استان ها شرکت مینماید و حجه الاسلام و المسلمین بابایی دبیر کمیسیون نقل و انتقالات قضات تشکر و تقدیر می کنم.

رییس کل دادگستری استان همدان ادامه داد: در نظام جمهوری اسلامی ایران شیفتگی سازمانی وجود ندارد و هیچ مجموعه ای نمی تواند به تنهایی خود را مسئول پیشرفت و توسعه بداند بلکه باید تمام مدیران مانند اجزای یک پیکره به گونه ای متفق عمل کنند تا منویات مقام معظم رهبری و مطالبات مردمی محقق شود.

توکل حیدری با تاکید بر ضرورت تعامل و همراهی با سایر نهاد ها و ادارات و مدیران آنها خاطر نشان کرد: تعامل به معنای نادیده گرفتن تخلفات و جرائم و تضییع حقوق مردم و اشاعه نارضایتی نیست بلکه باید این قبیل امور مجدانه پیگیری شود.

 وی خاطر نشان کرد: مجموعه قضائی استان در کمین مدیران برای مچ گیری و افشای آنها نیست و رویکردی پیشگیرانه دارد و در قبال هر مدیری که در سراشیبی لغزش قرار گرفته از باب پیشگیری با خودش و مراجع مرتبط مذاکره و نهی و باز داری می شود و انشاءالله هیچ مدیری مرتکب خطا و لغزش نگردد.

رییس کل جدید دادگستری همدان در حوزه مسائل اقتصادی گفت: امروزه بسیاری از مشکلات واحد‌ های اقتصادی، معضل قضایی نیست بلکه مسائل آن‌ها با بانک‌ها و در موضوعات عرضه و تقاضا و بازاریابی است اما بعضاً اگر رنگ و بوی قضائی داشته باشد کمک می کنیم تا واحد های تولیدی به چرخه تولید بازگردند یا با قوت به تولید خود ادامه دهند .

حیدری با ابراز خرسندی از وضعیت استان در مدیریت معضل بیکاری تأکید کرد: ان شاءالله تلاش میکنیم تا مردم شریف استان همدان در تولید و اشتغال توفیق داشته باشند.

وی در ادامه افزود: گاهی مدیران کم تحرک را تقویت می کنیم تا در وظایف خود کوشا باشند و همچنین به متولیان امور در موضوعات حفاظت از منابع طبیعی و اراضی ملی و تغییر کاربری فضای سبز و باغات و مدیریت آب در کمیسیون ها و کمیته های مربوطه کمک خواهیم کرد.

توکل حیدری با اشاره به ضرورت کاهش جمعیت کیفری زندانیان اظهار داشت: حتما باید مجرمان حرفه ای و سابقه دار که امنیت مردم را سلب می کنند در زندان باشند تا مردم از نعمت آسایش بهره مند گردند، اما باید از زندانی کردن غیر ضروری افراد که موجب آسیب رسانی به آن‌ها و خانواده های شان می گردد جلوگیری شود.

در پایان این مراسم از تلاش های هفت ساله محمد رضا مترقب در سمت ریاست دادگستری استان همدان تقدیر به عمل آمد و قضات و کارکنان مجموعه قضایی استان و سایر مسئولین استانی حاضر در جلسه جهت همراهی با حیدری رییس کل جدید دادگستری و کسب توفیقات بیشر اعلام آمادگی کردند.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار