دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران:

نیروهای انتظامی برای تحقق امنیت پایدار اجتماعی مجاهدت می‌کنند

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران گفت: هفته نیروی انتظامی فرصتی ارزشمند برای ارج نهادن به خدمات غیورمردانی است که با همتی جهادی و خستگی ناپذیر، فداکارانه در تحقق امنیت پایدار اجتماعی مجاهدت می‌‌کنند.
کد خبر: ۳۱۲۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶ - 07October 2018
نیروهای انتظامی برای تحقق امنیت پایدار اجتماعی مجاهدت می کنندبه گزارش دفاع پرس از ساری به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران،‌ «خلیل صالحی» دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: خدمت به مردم مومن و ولایتمدار ایران اسلامی لوح زرین و پشتوانه معنوی گران مایه ای است که خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی به آن مفتخر بوده و موجب سربلندی آنان در پیشگاه خدای باری تعالی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مردم عزیز میهن اسلامی می شود.
 
وی هفته نیروی انتظامی را فرصتی ارزشمند برای ارج نهادن به خدمات غیورمردانی دانست که در حفظ امنیت و دفاع از جان و مال و ناموس هموطنان خود، جان عزیز خویش را بر کف دست نهاده و با همتی جهادی و خستگی ناپذیر، فداکارانه در تحقق امنیت پایدار اجتماعی مجاهدت می کنند.
 
صالحی ادامه داد: بی شک پاسداشت این رشادت‌ها و فداکاری‌ها از سوی آحاد مردم بیانگر ایمان و باور قلبی آنان به خدمات ارزشمند فرزندان این مرز و بوم و سربازان غیور و سبزپوش این نیروی مقدس و این نهاد انقلابی است.
 
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران افزود: ضمن تبریک این هفته به کارکنان و پرسنل خدوم و خستگی ناپذیر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی که گام هایشان همیشه محکم و استوار بوده و در دفاع از مظلوم و برقراری نظم و امنیت اجتماعی، با فداکاری و خدمات شجاعانه، و جان‌فشانی‌های بی‌منت، در تلاش هستند، خالصانه تشکر و قدردانی می کنم.
 
وی در پایان عنوان کرد: امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و رهنمود های خردمندانه رهبر معظم انقلاب در پاسداری از خون و آرمان شهیدان والامقام و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در برقراری نظم و امنیت جامعه موفق و منصور باشید.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار