وصیت‌نامه شهید تازه شناسایی شده:

می‌روم بلکه جان خود را فدای مکتبم اسلام عزیز نمایم

شهید عباسعلی مختاری، شهید آرام گرفته در محوطه دانشگاه پیام نور در بخشی از وصیت‌نامه‌اش آورده است: این امام زمان(عج) است که کمک می‌کند؛ یعنی اینجور بگویم که دست ما هیچ است!
کد خبر: ۳۱۲۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸ - 18October 2014

می‌روم بلکه جان خود را فدای مکتبم اسلام عزیز نمایم

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، شهید عباسعلی (سعید) مختاری شهیدی که همزمان با ایام اربعین حسینی در 87 به همراه دو شهید دیگر به عنوان شهید گمنام در آغوش خاک آرام گرفت. برادران و خواهران این شهید والامقام بعد از 32 سال مزار وی را در آغوش کشیدند.

شهید عباسعلی (سعید) مختاری فرمانده گروهان امام سجاد (ع) از لشکر 14 امام حسین (ع) در سال 1339 در اصفهان به دنیا آمد و از همان روزهای آغازین جنگ در جبهه ها حضور یافت. شهید مختاری در 15 خرداد 61 در پی عملیات بیت المقدس مجروح شد و در 23 تیر همان سال در مرحله ابتدای عملیات رمضان در شرق بصره از ناحیه سینه هدف گلوله قرار گرفت و خلعت شهادت پوشید.

پیکر این شهید سرافراز از همان زمان در منطقه عملیاتی بصره ماند و با تلاش های کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح و در پی تبادل با اجساد عراقی وارد میهن اسلامی شد.

شهید مختاری در 28 بهمن 1387 و مصادف با اربعین حسینی به عنوان شهید گمنام پس از تشییع در سایت مرکزی دانشگاه پیام نور تهران به خاک سپرده شد.

پیکر این شهید والامقام پس از 32 سال مفقود بودن و از طریق آزمایشات دی ان ای مرکز تحقیقات ژنتیک دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله شناسایی و احراز هویت شد. تصاویر وصیتنامه شهید مختاری در ادامه میآید:                                                         

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
من
|
-
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
0
0
سلام
این شهیدبزرگوارازروستای مایعنی کرچگان هستندمن ب اینک زاده این روستا هستم افتخارمیکنم
یادشان گرامی
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار