فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی مطرح کرد؛

افتتاح پروژه‌های عمرانی استان مرکزی با نام کنگره ملی شهدای استان

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: به دنبال رایزنی با استانداری مرکزی هستیم که بتوانیم پروژه‌هایی که قرار است همزمان با برگزاری کنگره ملی نقش امام خمینی و شهدای استان مرکزی افتتاح شود با نام این کنگره انجام شود.
کد خبر: ۳۱۳۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵ - 14October 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از استان مرکزی، سردار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ظهر امروز در جلسه ستاد کنگره ملی نقش امام خمینی و 6 هزار و 200 شهید استان مرکزی در دفاع مقدس با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمرانی استان مرکزی با نام این کنگره اظهار داشت: افتتاح این پروژه‌ها با نام شهدا سبب ایجاد گفتمان و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه می‌شود از این رو به دنبال این هستیم که با رایزنی با استانداری مرکزی پروژه‌هایی که قرار است تا پایان سال به بهره‌برداری برسد به نام کنگره ملی نقش امام خمینی و 6 هزار و 200 شهید استان مرکزی در دفاع مقدس افتتاح شود.

وی افزود: تعدادی دیگر از پروژه های عمرانی در استان مرکزی وجود دارد که متولی ساخت آنها سپاه روح الله استان مرکزی که آنها را هم می توان با نام این کنگره افتتاح کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: یکی دیگر از اقداماتی که مربوط به کنگره است بحث ساخت المان‌ها و نمادهای دفاع مقدس در مناطق شهری و مراکز آموزشی و فرهنگی و هنری است.

کریمی با اشاره به مکان یابی صحیح اجرای این المان‌‌‌‌ها گفت: در بخش مربوط به مکان‌یابی و طراحی به منظور ایجاد این المان‌ها ضروری است که همت ویژه ای گمارده شده و کارها اصولی پیش رود.

وی ادامه داد: در ارتباط با بازسازی مناطق عملیاتی نیز، بهترین زمان به منظور اجرای این عملیات ها در اسفندماه است که از این ظرفیت می‌توان در راستای فعالیت های راهیان نور و اعزام دانش آموزان نیز بهره برد.

کریمی با تاکید بر نشریه ستاد کنگره ملی نقش امام خمینی و 6 هزار و 200 شهید استان مرکزی گفت: در شماره بعدی این نشریه نیز به بحث معرفی شورای سیاست گذاری، اهداف و وظایف پرداخته شده و کارگروه‌های باقی مانده که در شماره قبلی معرفی نشده بودند بیان شود.

این مسئول عنوان کرد: همچنین نیاز است که در این نشریه یک صفحه به شکل جداگانه به بحث مربوط به اجلاسیه ها و زمان دقیق برگزاری آنها پرداخته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها