مدیر کل کمیته امداد لرستان:

مدد جویان کمیته امداد لرستان به کربلا اعزام می‌شوند

جاسم محمدی فارسیانی گفت: ۱۵۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد لرستان برای شرکت در مراسم اربعین حسینی به کربلا اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۳۱۳۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱ - 15October 2018

مدد جویان کمیته امداد لرستان به کربلا اعزام می‌شوندبه گزارش  دفاع پرس از خرم آباد، «جاسم محمدی ‌فارسانی» مدیرکل کمیته امداد استان لرستان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیاده رویی اربعین یکی از بزرگترین سفرهای زیارتی تبلیغی شیعیان است.

وی گفت: ۱۵۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد لرستان برای شرکت در مراسم اربعین حسینی، به کربلا اعزام می‌شوند.

مدیر کل کمیته امداد لرستان افزود: هدف از اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی تقویت باورهای دینی، اعتقادی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی معنوی در بین خانوارهای تحت حمایت است.

محمدی فارسانی به کمک‌ هزینه پرداختی به مددجویان تحت حمایت اشاره کرد و عنوان کرد: برای هر یک از مددجویانی که پیاده‌روی اربعین اعزام شوند ۳۴۰ هزار تومان در نظر گرفته‌شده است.

وی با بیان اینکه خیرین همواره در حمایت از اقشار ضعیف جامعه پیشگام هستند، در خصوص نحوه مشارکت خیران برای اعزام مددجویان تحت حمایت به اردوهای زیارتی تصریح کرد: خیران می‌توانند با مراجعه به سایت شوق زیارت به نشانی shogheziarat.ir مراجعه یا با شماره‌گیری کد دستوری #۰۶۶*۸۸۷۷* کمک‌های خود برای اعزام مددجویانی که تاکنون به سفرهای زیارتی مشرف نشده‌اند، اهدا کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان لرستان با اشاره به اینکه سال گذشته یک هزار و 300 نفر از مدد جویان تحت حمایت کمیته امداد به زیارت اربعین حسینی اعزام شدند، خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی انجام‌شده یکم تا پانزدهم آبان ماه مددجویان تحت حمایت به پیاده‌روی بزرگ اربعین حسینی اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار