عباس گودرزی:

رهبر انقلاب ۵۰ سال آینده را ترسیم می‌کنند اما عده‌ای می‌‌گویند به بن‌بست رسیده‌ایم

عضو هیأت رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: اینکه برخی‌ها عنوان می‌کنند ما در کشور به بن‌بست رسیده‌ایم ناشی از نگاه و امید داشتن به بیگانگان است و تا زمانی که ما این نگاه را داشته باشیم،‌وضعیت‌مان بهتر نخواهد شد.
کد خبر: ۳۱۳۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱ - 16October 2018

رهبر انقلاب ۵۰ سال آینده را ترسیم می‌کنند اما عده‌ای می‌‌گویند به بن‌بست رسیده‌ایمبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی، با اشاره به اظهار نظر برخی افراد مبنی بر اینکه ما در کشور به بن‌بست رسیده‌ایم، اظهار داشت: دیدگاه این افراد در این باره که شرایط را به گونه‌ای می‌بینند که کشور به بن‌بست رسیده به این خاطر است که نگاه و امید به دست بیگانگان داده‌اند.

وی افزود: تا زمانی که ما امید و نگاه‌مان به دست بیگانگان باشد و از ظرفیت‌های داخلی‌مان غافل بمانیم و از آنها استفاده نکنیم وضعیت‌مان همین خواهد بود.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: ما در طول 40 سال گذشته به ویژه در طول دوران دفاع مقدس با تکیه بر توانمندی و ظرفیت‌های داخلی خود توانستیم از موانع پیش رو عبور کنیم و به توسعه دست بیابیم.

گودرزی خاطرنشان کرد: به عنوان مثال در حوزه دفاعی در طول 40 سال گذشته به گونه‌ای کار کردیم که امروز موشک‌های نقطه‌زن را تولید می‌کنیم و به این سطح از قدرت دفاعی و موشکی دست یافته‌ایم.

وی افزود: توفیقات ما در حوزه دفاعی نشان می‌دهد اگر این خودباوری و نگاه به ظرفیت‌های داخلی را در حوزه‌های دیگر داشته باشیم می‌توانیم به پیشرفت‌هایی هم‌سنگ و هم‌تراز پیشرفت‌های دفاعی دست یابیم و به عنوان مثال در حوزه اقتصادی اگر این نگاه به درون را داشته باشیم و اقتصاد مقاومتی را پیاده کنیم حتما توفیقات حاصل خواهد شد و باید این نگاه خودباوری و توجه به ظرفیت‌های داخلی در حوزه‌های مختلف پیاده شود.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در پایان گفت: در زمانی که برخی از افراد عنوان می‌کنند که ما به بن‌بست رسیده‌‌ایم می‌بینیم که رهبر معظم انقلاب از صاحب‌نظران می‌خواهند تا نظرات و پیشنهادات‌شان را برای توسعه کشور در 50 سال آینده ارائه کنند که این از دوراندیشی و افق وسیع دید ایشان دارد که همه چیز را فراتر از این مسائل مادی می‌بینند.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار