نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس:

مرکز فرهنگی دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری نماد هویت رزمندگان استان است

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری، نماد هویت رزمندگان و جزء واجبات این استان است.
کد خبر: ۳۱۴۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ - 17October 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از شهرکرد، «اردشیر نوریان» نماینده مردم شهرستان‌‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در جلسه‌ای با «منوچهر ذوالفقاری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، نماد هویت رزمندگان چهارمحال و بختیاری و جزء واجبات استان است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همه موفقیت‌های بعد از جنگ در حوزه دفاعی، سیاسی، پیشرفت‌های علمی و فناوری محصول حرکت‌های جهادی ما در دوران دفاع مقدس است که تبدیل به فرمولی شد تا ما بتوانیم امروز با اقتدار در دنیا حرکت کنیم، موضوعی که حتی دشمنان این نظام هم به آن اذعان می‌کنند.

وی افزود: در رابطه با تاریخ درخشان این استان در دوران دفاع مقدس حرف برای گفتن زیاد است، لذا در بحث محتوایی مرکز فرهنگی دفاع مقدس توجه ویژه ای شود.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی به اهمیت تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه را در مرکز پیگیری کنیم تا ان‌شاءالله شاهد افتتاح و بهره برداری این پروژه فرهنگی در استان باشیم.

مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، نماد هویت رزمندگان چهارمحال و بختیاری است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها