نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان:

فرمانده‌های جوان سپاه ادامه‌دهنده راه شهدا هستند

حجت‌الاسلام «سید محسن حسینی دیباجی» گفت: فرماندهان جوان سپاه می‌توانند ادامه‌دهنده راه شهدایی مانند باکری‌ها و همت‌ها باشند و باید الگوهای شایسته انقلاب و دستاوردهای آن برای نسل جدید تبیین و فرماندهان مسیر آن‌ها را دنبال کنند.
کد خبر: ۳۱۴۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵ - 17October 2018

فرمانده‌های جوان سپاه ادامه‌دهنده راه شهدا هستندبه گزارش دفاع پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «سید محسن حسینی دیباجی» نماینده ولی فقیه در سپاه استان سمنان، در مراسم تکریم فرمانده سابق و معارفه فرمانده جدید سپاه استان که با حضور سردار سرلشکر پاسدار «محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، با بیان این‌که فرهنگ بسیج و بسیجی ضامن انقلاب در مسیر تحقق جهان اسلام است، اظهار داشت: به برکت حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف، کشور‌های غربی از گسترش اسلام در هراس هستند و می‌کوشند تا به هر طریقی مانع تحقق آن شوند که خوشبختانه با هوشیاری امت‌های اسلامی هرگز موفق به انجام این کار نخواهند شد.

وی بابیان این‌که رهبر معظم انقلاب در سخنان خود همواره بر انسجام سپاه و تقویت و رشد بسیج تأکید کرده‌اند، افزود: با تدابیر سردار «جعفری» فرمانده کل سپاه پاسداران قطعاً این گام عملیاتی شده و شاهد پیشرفت روزافزون بسیج در اقصی‌نقاط کشور از جمله در استان سمنان خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان سمنان با بیان این‌که فرماندهان جوان سپاه می‌توانند ادامه‌دهنده راه شهدایی مانند باکری‌ها و همت‌ها باشند، ابراز داشت: باید الگو‌های شایسته انقلاب و دستاورد‌های آن برای نسل جدید تبیین و فرماندهان مسیر آن‌ها را دنبال کنند.

حجت‌الاسلام دیباجی با بیان این‌که این استان ۳ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، تصریح کرد: نباید فراموش کنیم که آرامش و امنیت موجود را مدیون خونِ این لاله‌هایی هستیم که اکنون در خاک خفته‌اند و باید با دنبال کردن مسیر آن‌ها در راستای توسعه و پیشرفت و قطع کردن دست دشمنان از خاک ایران گام برداریم.

وی با تأکید بر این‌که با تمام قوا در خدمت فرمانده جدید سپاه خواهیم بود، افزود: از مسئولان دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی نیز انتظار می‌رود تا دوشادوش سپاه استان برای بزرگداشت ۴۰ سالگی انقلاب گام بردارند و با اتحاد و همبستگی برنامه‌ریزی‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار