جانشین انتظامی مازندران خبر داد؛

کشف بیش از ۲ میلیارد ریال زمینخواری در چالوس

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریالی زمین خواری در چالوس و آزاد سازی بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ متر مربع از اراضی ملی و طبیعی خبر داد.
کد خبر: ۳۱۴۳۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۳ - 18October 2018
کشف بیش از ۲ میلیارد ریال زمینخواری در چالوسبه گزارش دفاع پرس از ساری، «حسن مفخمی شهرستانی» جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران اظهار داشت: در راستای مقابله با جرایم در حوزه تجاوز به اراضی ملی و طبیعی و زمین خواری، در پی کسب خبری مبنی بر وقوع زمین خواری در شهرستان چالوس، موضوع به طور ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان و ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
 وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسایی متهم به زمین خواری این فرد را دستیگیر کردند.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران اظهار داشت: در این عملیات بیش از ۲ هزار و ۸۹۹ متر مربع از اراضی ملی و طبیعی که توسط این فرد مورد تصرف قرار گرفته بود، آزاد سازی شد.
 
مفخمی شهرستانی گفت: ارزش ریالی این مقدار از اراضی تصرفی بیش از ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال برآورد شده که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
 
انتهای پیام/
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
امراله مهماندوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
0
0
زمین خوار = شخص یا اشخاصی که نتواند و نتوانند به موقع و به اندازه رشوه خود را به کارکنان 1- اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ... 2- اداره امور آب شهرستان ... 3- اداره امور اراضی شهرستان... 4- اداره ثبت اسناد املاک ... بپردازد یا بپردازند.
امراله مهماندوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
0
0
در زمان دفاع مقدس اگر کارمندان دولت به خط مقدم جبهه جنگ می رفتند برایشان در محل کارشان مشکلی درست نمی شد. اگر در زمان صلح کارمندان دولت بخواهند برای محرومیت زدایی به روستای بارگدان دهستان ... بخش ... شهرستان ... استان سیستان و بلوچستان بروند برای کارشان در محل کارشان چه اتفاقی می افتد؟
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار