رونمایی از پلاک کوچه روحانی شهید «زرگریان» از شهدای منا در قم

پلاک کوچه شهید حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج علی زرگریان از شهدای منا با حضور مسئولان استانی در قم رونمایی شد.
کد خبر: ۳۱۴۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸ - 21October 2018

رونمایی از پلاک کوچه روحانی شهید «زرگریان» از شهدای منا در قمبه گزارش دفاع پرس از قم، مراسم رونمایی از پلاک کوچه شهید منا حاج علی زرگریان عصر امروز با حضور قائم‌مقام شهردار قم و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس، خانواده شهید زرگریان و مسئولان استان در محل زندگی این شهید گران‌قدر در شهرک فاطمیه قم برگزار شد.

در این مراسم محمدحسن جعفری از فرمانده گردان حضرت رسول (ص) در دوران دفاع مقدس با اشاره به برخی از شهدای شاخص شهرک فاطمیه افزود: شهید احمد کوچکی از شهدای برجسته محله بعثت در دوران دفاع مقدس بوده که علی‌رغم سن و سال نسبتاً بالا مایه انگیزه و الگوی رزمندگان دیگر بود.

وی با اشاره به برخی از خصوصیات شهید زرگریان گفت: این شهید گران‌قدر در دوران جنگ تحمیلی از رزمندگان فداکار و جانبازان گران‌مایه جنگ بوده و در بعد از انقلاب اسلامی نیز همواره به‌عنوان یک روحانی در کاروان‌های زیارتی اقدامات برجسته‌ای انجام داده است.

این بیست و دومین برنامه از سلسله برنامه‌های رونمایی از پلاک کوچه شهدا در شهر قم بوده که همزمان با جشنواره چله سرو برگزارشده و با رونمایی از پلاک چهل شهید گران‌قدر ادامه پیدا می‌کند.

شهید حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج علی زرگریان در حج تمتع سال ۹۴ به همراه ۷ هزار نفر دیگر از حاجیان بیت‌الله الحرام در حادثه منا به درجه رفیع شهادت دست‌یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها