مسئول برگزاری نمایشگاه «صحیفه سبز» خبر داد؛

برگزاری نخستین همایش سه هزار نفری فعالان قرآنی در بابل

مسئول برگزاری نمایشگاه صحیفه سبز مازندران از برگزاری نخستین همایش سه هزار نفری فعالان قرآنی در این نمایشگاه با حضور اسیر ۱۳ ساله دوران دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۳۱۴۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۹ - 21October 2018
برگزاری نخستین همایش سه هزار نفری فعالان قرآنی در بابلبه گزارش دفاع پرس از ساری، «قاسم عزیززاده گرجی» مسئول برگزاری نمایشگاه «صحیفه سبز» عصر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: چهاردهمین نمایشگاه صحیفه سبز با موضوع قرآن و معارف اسلامی، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از اول آبان ماه شروع به کار می کند.
 
وی با بیان اینکه چهاردهمین نمایشگاه صحیفه سبز به مدت هشت روز در مصلی بابل و در ۱۱۰ غرفه برگزار می شود، افزود: مهمترین هدف این نمایشگاه حمایت از ناشران حوزه نشر و ارائه ارائه خدمات فرهنگی به موسسات و مراکز فرهنگی است.
 
مسئول برگزاری نمایشگاه صحیفه سبز مازندران از دیگر اهداف برپایی نمایشگاه امسال را ترویج فرهنگ قرآنی در تمام شهرهای استان مازندران بیان کرد و گفت: امسال برای اولین بار قرار است نخستین همایش سه هزار نفری فعالان قرآنی در این نمایشگاه برگزار شود و مهمان ویژه افتتاحیه امسال اسیر ۱۳ ساله دوران دفاع مقدس آقای تهامی است.
 
وی در پایان یادآور شد: در بخش برنامه های جنبی این نمایشگاه نشست های تخصصی همایش‌های در نظر گرفته شده است که در روزهای آتی با حضور شاعران و داستان سرایان استانی و مهمانانی از تهران برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار