معاون حمایت و سلامت خانواده کمته امداد امام خمینی لرستان:

کمیته امداد امام خمینی لرستان 79 هزار خانواده را تحت حمایت دارد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمته امداد امام خمینی لرستان گفت: ۷۹ هزار و ۷۸۰ خانوار با جمعیت ۱۶۳ هزار و ۸۵۰ نفر تحت حمایت این نهاد در لرستان است که ۷۰ هزار و ۱۹۰ خانوار ماهانه کمک معیشت دریافت می‌کنند.
کد خبر: ۳۱۴۹۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱ - 22October 2018

کمیته امداد لرستان  79 هزار خانواده را تحت حمایت داردبه گزارش دفاع پرس از خرم آباد، «فاطمه فولادی» معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی لرستان امروز در جمع خبرنگاران استان با ارائه گزارشی از خانوارهای تحت حمایت این استان، اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی برای کاهش فقر و حمایت از خانوارهای نیازمند فاقد درآمد منابع مالی و در راستای توانمندسازی و ایجاد اشتغال، خدمات حمایتی ارائه می‌کند.

وی به جمعیت تحت حمایتی کمیته امداد لرستان اشاره کرد و گفت: ۷۹ هزار و ۷۸۰ خانوار با جمعیت ۱۶۳ هزار و ۸۵۰ نفر تحت حمایت این نهاد در لرستان است که ۷۰ هزار و ۱۹۰ خانوار ماهانه کمک معیشت دریافت می‌کنند.

فولادی بیشترین دلیل تحت حمایت قرار گرفتن افراد را سالمندی بیان کرد و گفت: فوت سرپرست، از کار افتادگی سرپرست و طلاق از علت‌های بعدی تحت حمایت قرار گرفت خانوارها است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی لرستان افزود: هزار و ۸۳۰ خانوار واجد شرایط پشت نوبت ورود به چرخه حمایتی کمیته امداد هستند که تا پایان آبان ماه تحت حمایت قرار می‌گیرند.

وی به سرانه دریافتی کمک‌ معیشت مددجویان تحت حمایت اشاره کرد و گفت: خانوار یک‌نفره ۱۶۱ هزار و ۵۰۰ تومان، خانوار دونفره ۲۷۵ هزار و ۵۰۰ تومان، خانوار سه‌نفره ۳۶۰ هزار تومان، چهارنفره ۴۶۶ هزار و ۵۰۰ تومان و خانوار پنج نفر به بالا ۵۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان کمک‌ معیشت به‌صورت ماهانه دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار