جانشین انتظامی مازندران خبر داد؛

صدور ۴۱ هزار ویزا برای زائرین مازندرانی اربعین حسینی

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از ثبت نام و صدور ۴۱ هزار گذرنامه برای زائران اربعین حسینی در استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۳۱۵۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰ - 23October 2018

صدور۴۱ هزار ویزا برای زائرین مازندرانی اربعین حسینیبه گزارش دفاع پرس از ساری، «حسن مفخمی شهرستانی» جانشین فرمانده انتظامی مازندران از اقدامات ویژه پلیس مازندران در ارائه خدمت به زائرین اربعین حسینی در استان مازندرن خبر داد و اظهار داشت: به همین منظور ۴۶ دفتر خدمات الکترونیکی پلیس در سراسر استان با افزایش ساعات خدمت تا ساعت ۵ بعد از ظهر، به مراجعه کنندگان و زوار حسینی (ع) خدمات می دهند.
 
وی با اشاره به اینکه صدور گذرنامه برای زائرین اربعین حسینی در کمتر از ۴۸ ساعت آماده و از طریق اداره پست تحویل آنان می شود، تصریح کرد: زائرین گرامی باید توجه داشته باشند که اعتبار گذرنامه صادر شده برای آنان ۵ سال است و برای دریافت روادید باید گذرنامه آنان حداقل شش ماه اعتبار داشته باشد.
 
این مسئول خاطر نشان کرد: در صورت مفقودی گذرنامه، پس از اعلام متقاضی مراتب در کمیسیون مطرح و بلافاصله دستور صدور گذرنامه جدید مشروط به مسافرت پیاده روی اربعین حسینی صادر خواهد شد.
 
مفخمی شهرستانی با بیان اینکه سربازان وظیفه با مراجعه به یگان خدمتی و دانشجویان با مراجعه به دانشگاه مربوطه و اخذ مجوز از نظام وظیفه استان باید نسبت به دریافت گذرنامه اقدام کنند، تصریح کرد: تاکنون در استان مازندران برای پیاده روی اربعین ۴۱ هزار ۵۹۰ نفر ثبت نام کرده و برای آنان روادید صادیر شده است.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این که صدور روادید در کمتر ۲۴ساعت و حتی به روز انجام می شود، گفت: زائرین هیچگونه نگرانی در این زمینه نداشته باشند.
 
این مسئول با بیان اینکه واگذاری و یا استفاده از گذرنامه دیگران جرم تلقی می شود و از خروج این گونه افراد از کشور جلوگیری خواهد شد، به زائرین متذکر شد: در صورت مفقودی گذرنامه در خارج از کشور ضمن مراجعه به کنسولی جمهوری اسلامی ایران در نجف یا کربلا می تواندد نسبت به اخذ برگه عبور برای ورود به کشور اقدام کنند.
 
مفخمی شهرستانی در پایان به زائرین اربعین حسینی متذکر شد: قبل از سفر حتما گذرنامه را بررسی کرده و اطلاعات گذرنامه را با مشخصات خود تطبیق دهند که متعلق به خود آنان باشد، از در اختیار گذاشتن گذرنامه به غیر جدا خودداری کنند و برای دریافت ویزا حتما از طریق سایت سماح که زیر نظر حج و زیارت می باشد اقدام کنند.
 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار