مدیرکل ارشاد چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

انتشار فراخوان جشنواره ادبی «یلدا» در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری جشنواره ادبی یلدا خبر داد و گفت: این جشنواره در 2 بخش یلدا و آزاد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۱۵۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷ - 27October 2018

انتشار فراخوان جشنواره ادبی «یلدا» در چهارمحال و بختیاریبه گزارش دفاع پرس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی،  «جواد کارگران دهکردی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری جشنواره ادبی «یلدا» خبر داد و اظهار داشت: جشنواره ادبی «یلدا» به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان، ٣٠ آذر ماه امسال برگزار می شود.

وی ارسال حداکثر ٢ اثر را از شرایط شرکت در جشنواره عنوان کرد و افزود: آثار ارسالی به نویسندگان عودت داده نمی‌شود، همچنین آثار ارسالی باید به صورت تایپ شده در فضای مجازی ارسال شود و اهدای گواهی به شرکت کنندگان در جشنواره را از جمله محورهای جشنواره ادبی «یلدا» عنوان کرد.

کارگران با بیان اینکه محدودیت سنی در جشنواره ادبی «یلدا» وجود ندارد، گفت: جشنواره ادبی «یلدا» ویژه استان چهارمحال و بختیاری است.

وی مهلت ارسال آثار را تا ١٥ آذر عنوان کرد و بیان داشت: جشنواره ادبی «یلدا» ٢٩ آذر سال جاری در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری متذکر شد: علاقه مندان برای کسب اطاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ٣٣٢٢٦٠٦٦ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار