رییس کانون هیات مذهبی شهرستان نور خبر داد؛

برگزاری هشتمین اجتماع عظیم بازماندگان اربعین در نور

رییس کانون هیات مذهبی شهرستان نور از برگزاری هشتمین اجتماع عظیم بازماندگان از سفر اربعین حسینی در روز هشتم آبان ماه در شهرستان نور خبر داد.
کد خبر: ۳۱۵۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۵ - 28October 2018
برگزاری هشتمین اجتماع عظیم بازماندگان اربعین در نوربه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری٬ «سید محمد باقر حسینی نژاد» رییس کانون هیئات مذهبی شهرستان نور از برگزاری هشتمین اجتماع عظیم بازماندگان اربعین در نور خبر داد و اظهار داشت: این مراسم معنوی از ساعت 9:30 تا 13 روز هشتم آبان ماه مصادف با اربعین حسینی در محل حسینیه شهدای بسیج واقع در اتوبان افسریه٬ بعد از خیابان 20 متری افسریه٬ خیابان شهید رحیمی برگزار می‌شود.
 
وی با بیان اینکه این مراسم هر ساله با استقبال بیش از حدود 7 هزار نفر از اهالی مقیم و مهاجر نور برگزار می‌شود، گفت: اجتماع عظیم بازماندگان اربعین، امسال با حضور 40 هیات مذهبی این شهرستان و شهر تهران با همراهی مردم نور و هماهنگی این کانون برگزار خواهد شد.
 
حسینی‌نژاد هدف از برگزاری این اجتماع معنوی را ایجاد اتحاد و یکپارچگی در بین هیات مذهبی به منظور پیشبرد برنامه‌های مذهبی در سطح شهرستان نور دانست و متذکر شد: برگزاری مراسم اربعین نماد این هم افزایی بین هیات مذهبی شهرستان نور است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار