فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان:

مردم مناطق محروم لرستان رایگان به کربلا اعزام شدند

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: اعزام رایگان 9 کاروان از مناطق محروم هومیان، کشکان شمالی، میربگ، کشور، زلقی، تخت چال و 3 کاروان هیات رزمندگان اسلام توسط قرارگاه خاتم‌الاوصیا (ص) صورت گرفت.
کد خبر: ۳۱۶۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳ - 29October 2018

مردم مناطق محروم استان رایگان به کربلا اعزام شدند

به گزارش دفاع پرس از لرستان، سردار سرتیپ دوم پاسدار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان در بازدید از مواکب لرستان در نجف اشرف اظهار داشت: در بحث اربعین ما مانده ایم که این راه چطور باز شد، به نظر اراده خداست که در این امر محقق شده تا جهان به سمت حاکمیت مستضعفین و ظهور امام زمان (عج) پیش رود.

وی افزود: امروز بنده جمعیت زائرین بغداد به کربلا، حله به کربلا و نجف به کربلا را دیدم؛ من سال های قبل که این جمعیت را ندیده بودم، قبول آمار 22 میلیون نفر برایم خیلی سخت بود. اما امروز وقتی استقبال بی نظیر شیعیان را دیدم، با قاطعیت می گویم که بیش از 22 میلیون جمعیت در پیاده روی اربعین امسال شرکت کرده است.

فرمانده سپاه استان لرستان با اشاره به وسعت اربعین، گفت: امروز به یاد فرمایش حضرت امام (ره) افتادم که فرمودند ان‌شاالله در قرن 14 سرنوشت جهان به دست اسلام می افتد. راهپیمایی 22 میلیون نفری اربعین متشکل از کشورهای مختلف عمق قضیه ظهور را نشان می دهد.

سردار کشکولی عنوان کرد: قضیه اربعین حسینی باید به ظهور امام زمان (عج) منتهی شود و شک نداریم این همگرایی و این اتحاد و این جمعیت متحیر العقول منتج به ظهور خواهد شد. مردمی شدن موکب ها را به فال نیک می گیریم، اتفاق بهتری که توسط قرارگاه خاتم‌الاوصیا رخ داده است اعزام رایگان 9 کاروان از مناطق محروم هومیان، کشکان شمالی، میربگ، کشور، زلقی، تخت چال و 3 کاروان هیات رزمندگان اسلام است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار