حضور اداره‌‌کل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه کتاب استانی

سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان چهارمحال و بختیاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرکرد با حضور 500 ناشر از سراسر کشور گشایش یافت.
کد خبر: ۳۱۶۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷ - 01November 2018

حضور اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه کتاب استانیبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شهرکرد، سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب چهارمحال و بختیاری با حضور مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، معاون استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از مدیران فرهنگی استان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گشایش یافت.

این نمایشگاه از 9 تا 14 آبان ماه جاری برپا خواهد بود که علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه از ساعت 9 تا 12 و 15 تا 20 به محل دائمی نمایشگاه‌های استان مراجعه کنند.

کتب نمایشگاه بزرگ کتاب استان با حداقل 30 درصد تخفیف به فروش می‌رسند که 20 درصد آن از تخفیف یارانه کتاب و 10 درصد نیز از طرف ناشران اعمال می‌شود.

در این نمایشگاه 200 غرفه شامل 180 غرفه ناشران کشوری و 20 غرفه ناشران استانی فعالیت دارند که اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری با حضوری فعال در نمایشگاه، جدیدترین کتاب‌های منتشر شده این اداره‌کل در حوزه خاطره، پژوهش، داستان، رمان و شعر را به مخاطبان عرضه کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار