ابطحی در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح کرد؛

آمریکا دشمن تراز اول امت اسلامی/ 13 آبان روز تجدید بیعت مردم با آرمان‌های امام و شهداست

نماینده مجلس شورای اسلامی حضور پرشور مردم در روز راهپیمایی 13 آبان را نشان از ایستادگی مردم در برابر تحریم‌های آمریکا عنوان کرد و گفت: مردم تحت هیچ شرایطی از آرمان‌های انقلاب دست نمی‌کشند.
کد خبر: ۳۱۶۵۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ - 03November 2018

آمریکا دشمن تراز اول امت اسلامی/ 13 آبان روز تجدید بیعت مردم با آرمان‌های امام و شهداستسیدمحمدجواد ابطحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات و نماینده مردم شهرستان خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، سناریوها، توطئه ها و اقدامات ضد اسلامی دولتمردان آمریکایی را باعث تمام نابسامانی و گرفتاری‌های جهان اسلام عنوان کرد و اظهار داشت: آمریکایی‌ها بیش از آنکه از تجهیزات جنگی مسلمانان وحشت داشته باشند، از وحدت، انسجام و یکپارچگی امت اسلامی می‌هراسند؛ لذا طی دو دهه اخیر که وحدت میان مسلمانان بیشتر شده، ما شاهد تضعیف قدرت این کشور هستیم.

وی در ادامه جبهه مقاومت در عراق و سوریه و رشادت‌های جهادگران را اوج وحدت مسلمانان خواند و افزود: چه کسی فکر میکرد جریان تکفیری داعش با وجود حمایت های همه‌جانبه آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود در مدت زمان کوتاهی، زمین گیر شود؛ هدف آمریکا از تشکیل گروه تروریستی داعش، تجزیه کشورهای اسلامی در گذر زمان بود؛ لذا وحدت مسلمانان، بزرگترین عامل خنثی سازی اهداف این جریان بود.

ابطحی با توجه به خصومت‌های آمریکایی‌ها علیه کشورمان تصریح کرد: دشمنی آمریکا با ما تمام شدنی نیست؛ چراکه ظهور انقلاب اسلامی دست دولتمردان این کشور از منابع و ذخایر ایران را کوتاه کرد؛ لذا کسانی که فکر میکنند با ایجاد رابطه با آمریکا مشکلات کشورمان کم میشود باید بدانند که دولتمردان آمریکایی هدفی جز نابودی انقلاب ما ندارند.

این نماینده خانه ملت با اشاره به تحریم‌های های آمریکایی‌ها علیه کشورمان گفت: هرگاه که کشور ما مورد هجمه آمریکایی‌ها قرار گرفت، مردم با حضور در مناسبت های مهم نشان دادند که تحت هیچ شرایطی از آرمان‌های انقلاب دست نمی‌کشند؛ لذا روز 13 آبان ملت ما به دولتمردان آمریکایی خواهند فهماند که هیچ ترسی از تهدید و تحریم در دل ندارند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خطاب به برخی مسوولان که از یاد مردم غافل شده و اقدامی برای بهبود وضعیت معیشتی‌شان انجام نمیدهند، گفت: حضور باشکوه مردم در مناسبت ها و عرصه های سیاسی سرنوشت ساز کشور را پای رضایت ملت از عملکرد خودتان نگذارید.

وی افزود: مردم دل خوشی از رفتار و کردار برخی مسوولان که به چیزی جز منفعت‌طلبی خود فکر نمیکنند، ندارند، اما عهد و پیمان آنها با امام و شهداست که پرشور تر از گذشته به میدان میآیند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار