نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

شرط اولیه پیشرفت در هر کشوری سرمایه‌گذاری در مسیر آموزش و پرورش است

حجت‌الاسلام «سید علی‌رضا عبادی» شرط اولیه پیشرفت در هر کشوری را سرمایه‌گذاری در مسیر آموزش و پرورش دانست و گفت: برای ما جای تعجب است کسانی که مسئولیت برعهده آن‌هاست چرا برای آموزش و پرورش کم می‌گذارند.
کد خبر: ۳۱۶۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴ - 04November 2018

شرط اولیه پیشرفت در هر کشوری سرمایه‌گذاری در مسیر آموزش و پرورش استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «سید علی‌رضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، امروز (یک‌شنبه) در دیدار با دانش‌آموزان بسیجی شهرستان «بیرجند»، اظهار داشت: مسئله مهم برای هر انسانی توجه به هدف غایی است؛ چراکه این عالم به هرجایش که بنگرید می‌بینید که هدفی غایی در آن تعبیه شده است.

وی با اشاره به اینکه ما در طول شبانه روز بار‌ها کلمه «برای» را استفاده می‌کنیم، اما به اهمیت این کلمه کمتر توجه می‌شود، افزود: اگر با دید تحقیق به هستی بنگریم، به این می‌رسیم که حتی یک مو بر لبه پلک هم بی‌جهت آفریده نشده است و اگر این فلسفه دارد آیا این عالم و آدم بی‌هدف آفریده شده است؟!

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: خدای عالم در قرآن فرموده سراسر جهان هستی و دستگاه مولد و کیهان این‌ها مال شما هستند.

حجت‌الاسلام عبادی خطاب به دانش‌آموزان، یادآور شد: ما نعمات خدا را ضایع کردیم، اما نقدش دست شما دانش‌آموزان و نوجوانان است و دانش‌آموز یعنی سرمایه و همه چیز.

وی تاکید کرد: شما سر چهارراه زندگی هستید، درست تصمیم بگیرید و این امانت بزرگ را ارزان نفروشید و با تمام نیرو این ارزش‌ها را حفظ کنید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این‌که هر موجودی در این عالم آفت دارد و هرچه ارزشمندتر باشد آفتش بیشتر است، عنوان کرد: مثلث مقدس خانه، مدرسه و مسجد را جدی بگیرید که پیام پیامبران در این خلاصه می‌شود.

حجت‌الاسلام عبادی اضافه کرد: امروز دشمنان پست و پلشت در چارچوبه یک حیوان ناپاک و گزنده و هار هستند که دشمنان انسان و فرهنگ و عدالت و تزکیه و طهارتند و خانواده‌ها باید دقت کنند فرزندان‌شان و این گل‌ها را خوب بپرورانند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر این‌که آموزش و پرورش و حوزه خوب حواس‌شان را جمع کنند، گفت: ائمه و پیامبران و کسانی که در این مکتب رشد پیدا کرده‌اند، تابلو‌هایی هستند که بگویند راه کدام طرف است و این مثلث مبارک اگر خوب عمل کند، کار پیامبران را انجام داده است وگرنه مدیون انسان‌ها خواهد بود.

حجت الاسلام عبادی شرط اولیه پیشرفت در هر کشوری را سرمایه گذاری در مسیر آموزش و پرورش دانست و گفت: برای ما جای تعجب است کسانی که مسئولیت برعهده آن‌هاست چرا برای آموزش و پرورش کم می‌گذارند.

وی خاطرنشان کرد: در روز ۱۳ آبان باید شعار‌ها و پیام‌های شما به‌گونه‌ای باشد که پاسخگوی شعار‌های بیگانه باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار