بررسی سند الگوی پایه ایرانی اسلامی پیشرفت در کمیسیون خاص مجمع تشخیص مصلحت نظام

کمیسیون خاص مجمع تشخیص مصلحت نظام که مرکب از اعضای منتخب کمیسیون‌های مجمع است، صبح امروز تشکیل جلسه داد.
کد خبر: ۳۱۶۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵ - 03November 2018

سند الگوی پایه ایرانی اسلامی پیشرفت در کمیسیون خاص مجمع تشخیص بررسی شدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، کمیسیون خاص مجمع تشخیص مصلحت نظام که مرکب از اعضای منتخب کمیسیون‌های مجمع است، صبح امروز به ریاست محسن رضایی دبیر این مجمع تشکیل جلسه داد.

بر اساس این گزارش، در جلسه امروز کمیسیون خاص مجمع که رئیس مرکز تدوین الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت نیز در آن حضور داشت، کلیات این سند مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت.

پس از ارائه سوالات و دیدگاه‌های تکمیلی اعضای کمیسیون، واعظ‌زاده رئیس مرکز تدوین الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت توضیحاتی ارائه کرد و در پایان مقرر شد، کمیسیون خاص مجمع و کمیته‌ای از مرکز تدوین الگوی اسلامی پیشرفت پیشنهاد‌های تکمیلی را تهیه کنند تا در جلسات آتی کمیسیون مطرح و برای تصمیم گیری نهایی به صحن مجمع ارائه شود.

بنا بر این گزارش، سند الگوی پایه ایرانی اسلامی پیشرفت در روز بیست و دوم مهرماه گذشته از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد که در بند اول آن آمده است: مجمع تشخیص مصلحت نظام سند پیوست را به عنوان چهارچوب بالادستی سیاست‌های کلی مورد ملاحظه قرار دهد و پیشنهاد‌های تکمیلی برای حصول اطمینان از کفایت آن را در جایگاه یاد شده ارائه کند و پس از ابلاغ نسخه الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت، سیاست‌های کلی را برای انطباق با الگو بازنگری کند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها