سخنگوی ارتش یمن تاکید کرد؛

شکست سنگین متجاوزان سعودی در ساحل غربی/ ۲۶۹ کشته و زخمی

سخنگوی ارتش یمن اعلام کرد: تمام تلاش‌های دشمن متجاوز برای نفوذ در ساحل غربی علیرغم پشتیبانی هوایی و دریایی با شکست مواجه شد و صد‌ها نفر از عناصر مزدور کشته و زخمی شدند.
کد خبر: ۳۱۶۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰ - 04November 2018

شکست سنگین متجاوزان سعودی در ساحل غربی/ ۲۶۹ کشته و زخمیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از العالم، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی ارتش یمن در گفت‌وگو با خبرگزاری یمنی (سبا) اظهار داشت: در جریان عملیات ساحل غربی و هنگام شکست پیشروی‌های دشمن در دو جبهه کیلو ۱۶ و المطار (فرودگاه) در ساحل غربی طی ۴۸ ساعت گذشته، ۱۱۳ نفر از متجاوزان و مزدوران کشته شدند و ۱۵۶ نفر دیگر از جمله برخی سرکردگان آن‌ها زخمی شدند. همچنین ۶۹ زره پوش منهدم شد.

وی افزود: دشمن با ۳ تیپ نظامی از دو محور یکی به سمت کیلو ۱۶ و دیگری از غرب فرودگاه در حال پیشروی بودند، اما مبارزان قهرمان ما در کمین دشمن بودند و تمام تلاش‌های آن‌ها به رغم پشتیبانی گسترده هوایی را با شکست مواجه کردند.

سخنگوی ارتش یمن توضیح داد که روز گذشته آمار تلفات دشمن ۷۰ کشته و ۱۰۱ زخمی در منطقه کیلو ۱۶ و ۱۲ کشته و ۱۵ زخمی در منطقه فرودگاه بود.

سرتیب یحیی سریع خاطرنشان کرد که این آمار‌ها اعم از تعداد کشته شدگان و مجروحان آمار اولیه است که به بیمارستان الجمهوری در عدن رسیدند در حالی که ده‌ها کشته و زخمی در بیمارستان‌های المخا و الخوخه هستند و اجساد برخی دیگر از آن‌ها در میدان نبرد بر روی زمین باقی مانده است.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها