مدیرکل آموزش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

مذاکره ابزاری برای تسلیم کردن ملت است/ آمریکا هر پیمانی که ببندد آن را نقض می‌کند

«حسین کاشانی‌پور» با انتقاد از افرادی که بحث مذاکره با آمریکایی‌ها را پیش می‌کشند، گفت: مذاکره ابزاری برای تسلیم کردن ملت است و مستکبران و در رأس آنان آمریکا، به هیچ ملتی حق حیات نمی‌دهند؛ این خاصیت استکبار است.
کد خبر: ۳۱۶۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸ - 04November 2018

مذاکره ابزاری برای تسلیم کردن ملت است/ آمریکا هر پیمانی که ببندد آن را نقض می‌کندبه گزارش دفاع پرس از سمنان، «حسین کاشانی‌پور» مدیرکل آموزش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سخنرانی پایانی راهپیمایی روز ۱۳ آبان سمنان، حماسه‌آفرینی دانش‌آموزان و دانشجویانی که با سردادن ندای آزادی مروج روحیه ظلم‌ستیزی و عدالت‌خواهی شدند، را گرامی داشت.

وی با اشاره به اینکه استکبارستیزی از شاخصه‌های انقلاب اسلامی است، افزود: روحیه آزادی‌خواهی از دیرباز تاکنون در نهاد جوانان کشور ما ریشه دوانده و تا نابودی کامل نظام سلطه ادامه دارد.

مدیرکل آموزش و پژوهش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، با اشاره به تمامیت‌خواهی رژیم سلطه و ظلم‌های آمریکایی‌ها پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در گذشته، مستشاران در تمام شئون کشور دخالت می‌کردند و تمام امور کشور با نظر بیگانگان اداره می‌شد.

کاشانی‌پور بیان کرد: پیش از انقلاب، تمام مسئولیت‌های فرهنگی و مالی زیر نظر آمریکا بود و غربی‌ها بر تمام منابع و امکانات ما تسلط داشتند و هر ندای آزادی‌خواهی را در حلقوم خفه می‌کردند؛ از این‌رو، اکنون تاب استقلال موجود در کشور را ندارند.

وی تأکید کرد: پیام مقابله با استکبار امروز شعاری همگانی است و این درس را از امام حسین (ع) آموختیم و انقلاب ما سند پیروزی امام حسین (ع) در صحرای کربلاست.

مدیرکل آموزش و پژوهش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان این‌که متصل بودن به جمهوری اسلامی به ماندگاری منجر و متکی بودن به آمریکا موجب از بین رفتن ما خواهد شد، اضافه کرد: اگر مقابل استکبار سر خم کنیم، هزینه‌های ما هزاران برابر می‌شود.

کاشانی‌پور با انتقاد از افرادی که بحث مذاکره با آمریکایی‌ها را پیش می‌کشند، افزود: مذاکره ابزاری برای تسلیم کردن ملت است و مستکبران و در رأس آنان آمریکا، به هیچ ملتی حق حیات نمی‌دهند؛ این خاصیت استکبار است.

وی تصریح کرد: آمریکا دولتی عهدشکن و همیشه مستکبر است و هر پیمانی که ببندد، نقض می‌کند.

مدیرکل آموزش و پژوهش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: ایران اسلامی با وحدتی که بین مردم وجود دارد و تبعیت از فرامین رهبری، قدرتی ماندگار دارد و در چهلمین سال پیروزی نیز دشمنان ما اذعان دارند که با وجود راه انداختن جنگ‌های گوناگون نیابتی و رسانه‌ای موفق به شکست و رکود ایران نخواهند شد.

وی با تأکید بر لزوم حفظ روحیه امیدواری و پرهیز از یأس و ناامیدی، بیان کرد: با وحدت و اتحاد و تلاش مسئولان، مشکلات گره‌گشایی خواهد شد و ایران بالنده‌تر از گذشته در مسیر توسعه حرکت خواهد کرد.

کاشانی‌پور ادامه داد: در وهله کنونی باید همه دست در دست هم دهند و از جناح‌بازی‌ها و بازی‌های سیاسی پرهیز کنند و با میدان دادن به نیرو‌های انقلابی که حاضرند از جان برای کشور مایه بگذارند، مسیر تعالی را فراهم کنیم.

مدیرکل آموزش و پژوهش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به تعدد شرکت‌های دانش‌بنیان و بهره‌مندی از تولیدات و داشته‌های داخلی، بیان کرد: با ظرفیت‌های موجود در کشور و تبعیت از رهبری می‌توانیم بر مشکلات چیره شویم و قله‌های پیروزی را با امید به آینده کشورمان فتح کنیم.

کاشانی‌پور با تأکید بر اینکه طی این سال‌ها ایران همیشه پیروز و استکبار شکست‌خورده بوده است، خاطرنشان کرد: ترویج اندیشه دشمن حلال مشکلات است، بی‌پایه و اساس است؛ چراکه دشمن خود عامل مشکل‌آفرینی است.

وی تأکید کرد: ملت ایران، ملتی حسینی و متکی به خود است و این حرکت همراه با وحدت همیشه ماندگار خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار