فرماندار دامغان:

از ۱۳ آبان سال ۵۸ می‌توان به‌عنوان انقلاب بزرگ ملت ایران نام برد

«علی‌اصغر مجد» گفت: از ۱۳ آبان سال ۵۸ می‌توان به‌عنوان انقلاب بزرگ ملت ایران نام برد و ملت ایران با ایثار و جان‌فشانی خود در راه حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، همیشه و در همه صحنه‌ها، ایستاده‌اند.
کد خبر: ۳۱۷۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۹ - 04November 2018

از 13 آبان سال ۵۸ می توان به‌عنوان انقلاب بزرگ ملت ایران نام بردبه گزارش دفاع پرس از سمنان، «علی‌اصغر مجد» فرماندار دامغان در جمع شرکت‌کنندگان در راهپیمایی ۱۳ آبان بابیان اینکه سه رویداد تاریخی و در سه دوره مختلف تقویم ایران، در سیزدهم آبان ماه نقش بسته که هر سه به‌واسطه ضد استکباری بودن ماندگار شده‌اند، اظهار داشت: ماهیت پلید و استکباری آمریکا در ۱۳ آبان سال ۵۸ برای همیشه مشخص شد و همگان دانستند که آمریکا شیطان بزرگ است و از این منظر باید گفت این روز باشکوه، نقطه عطف تاریخ حماسی ملت محسوب می‌شود.

وی بابیان اینکه امام(ره) از ۱۳ آبان سال ۵۸ به‌عنوان انقلاب بزرگ ملت ایران نام برد و گفت: آمریکا مظهر جنایات در سطح جهان است که با این انقلاب دوم مردم ایران اسلامی، چهره‌اش برای همگان پرده‌برداری شد.

فرماندار دامغان بابیان اینکه ملت ایران در اقصی نقاط کشور و با حضور حداکثری خود در راهپیمایی ضد استکباری، حماسه اقتدار را به رخ جهانیان کشیدند، تأکید داشت: ملت ایران با ایثار و جان‌فشانی خود درراه حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، همیشه و در همه صحنه‌ها، ایستاده‌اند.

مجد قدرت آمریکا را روزبه‌روز رو به افول دانست و بیان کرد: ایران اسلامی با داشتن دانش آموزان و دانشجویان حامی نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی، با بصیرت خود، اجازه نفوذ آمریکا را در هیچ نقطه از کشور نخواهند داد و از سوی دیگر با حضور خود در راهپیمایی ضد استکباری ۱۳ آبان، بار دیگر با آرمان‌های انقلاب تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار