مدیرکل حفظ آثار لرستان در وصف «سید نور خدا موسوی» مطرح کرد؛

او با قامتی راست بر عهد الهی جامه عمل پوشید

حجت الله ناصر پور در پی شهادت سید نور خدا موسوی گفت: او با قامتی راست بر عهد الهی جامه عمل پوشید و چه زیبا الگو وا سطوره ای شدند برای جوانان این سرزمین که راه دفاع از حق و اسلام ناب محمدی (ص) رابا نورافشانی چنین رادمردانی بیابند.
کد خبر: ۳۱۷۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱ - 07November 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، «حجت الله ناصر پور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان  در پی شهادت جانباز 100 لرستانی، «سید نور خدا موسوی» چهار شنبه (16 آبان) پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام تسلیت مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من المومنین رجال صدقوا ماعاهدوالله علیه و منهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا.

باردیگر لاله ای سرخ از شقایق های سرخ فام لرستان، سرزمین خوشنام و نشان خاکریز دوم دفاعی کشور به ملکوت اعلی پرکشید .

«سیدنورخدا موسوی» قهرمانی است که هم دراوج جوانی باجان خود برای تحقق اهداف متعالی با خدامعامله کرد و هم 10 سال درشرایط 100درصد جانبازی به عنوان شهید زنده راهنمای تشنگان حقیقت ورهپویان گفتمان الهی برای تلاش در راه فضایل دینی و حفظ ارزشهای ناب انقلاب اسلامی و تداوم بخش ارزش های دفاع مقدس بود.

او امروز مهر رضایت رسول اعظم حَضرت ختمی مرتبت را دریافت و در روز رحلت جدش و هم چنین شهادت مظلومانه امام حسن مجتبی مأموریتش به پایان رسید و به دعوت رب الارباب لبیک گفت.

او با قامتی راست برعهد الهی جامه عمل پوشید و چه زیباالگو و اسطوره ای شدند برای جوانان این سرزمین که راه دفاع از حق و اسلام ناب محمدی (ص) رابا نورافشانی چنین رادمردانی بیابند و در سختی ها وتلاطم های پیش روی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باامیدبه وعده الهی در قرآن کریم که فرموده است ؛ان الله اشتری من المومنین انفسهم و اموالهم بان لهم الجنه،با تقدیم جان و مال به تکلیف الهی خود عمل نمایند و ازنعمت بزرگ" نظام مقدس جمهوری اسلامی" محافظت و پاسداری نمایند.

 اینجانب با وجود اندوه از دست دادن این چراغ نورانی و سلاله پاک زهرای مرضیه شهادت ایشان راکه اوج منزلت انسانی درجوار رحمت الهی است به همه امت شهیدپرور ایران و به ویژه مردم بصیر و ولایت مدار لرستان تبریک عرَض نموده و با همدردی عمیق بابیت مکرم این شهید و دو فرزند گرامیش؛ اجر وپ اداش ده سال صیانت از مقام و منزلت شهید را برای آنان ازخدای تبارک و تعالی مسئلت می نمایم.

والسلام علی عبادالله الصالحین

حجت الله ناصرپور

مدیرکل حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس استان لرستان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها