آیین تجلیل از حماسه آفرینان «مجاهدان در غربت» در دامغان

سومین آیین بین‌المللی تجلیل از حماسه آفرینان «مجاهدان در غربت» کشورهای آسیایی، اروپایی و آفریقایی در دامغان برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۷۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۶ - 07November 2018

به گزارش حبرنگار دفاع پرس از سمنان، مراسم بزرگداشت «مجاهدان در غربت» با حضور اندیشمندان و فرهیختگان کشورهای اسلامی، خانواده معظم ایثارگران، فرزندان شیخ زکزاکی، مبارزان یمن و بحرین، خانواده شهید حججی، هم‌زمان با شب شهادت امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

سومین آیین بین‌المللی «مجاهدان در غربت» با حضور شرکت‌کنندگانی از کشورهای مختلف جهان در حال برگزاری است و قاری تانزانیایی در ابتدای مراسم به قرائت آیاتی از قرآن کریم پرداخت و گروه رزم‌نوازان لشکر 58 ذوالفقار شاهرود به اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران پرداختند.

پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) نیز در این مراسم به سالن همایش آورده و چرخانده و زیارت شد که فضایی آکنده از عطر حرم رضوی ایجاد کرد و خدام بزرگوار امام رضا (ع) به نوحه‌خوانی و مرثیه‌گویی پرداختند.

پیام آیت‌الله رئیسی تولید آستان قدس رضوی نیز پیامی به این همایش ارسال کردو  پیام فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این همایش توسط فرمانده سپاه سمنان سرهنگ «حمید دامغانی» قرائت شد.

در این مراسم «علی حججی»، فرزند شهید بزرگوار «محسن حججی» نیز در این مراسم با لباسی به رنگ مجاهدان، لباس رزمندگان بزرگوار سپاهی حاضر شده بود و پدر شهید حججی نیز با لباس خادمان حرم امن رضوی در این همایش حاضر شده بود؛ به نیت فرزند رشیدش که ارادت قلبی شدید به امام رضا (ع) داشته است.

دختر شیخ ابراهیم زکزاکی، روحانی شیعه و رهبر شیعیان نیجریه نیز در این مراسم حاضر بود.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار