لاهوتی در گفتگو با دفاع پرس:

تحریم ایران اوج کینه مقامات آمریکایی است/ ضعف و سوء‌مدیریت‌های داخلی عامل اصلی بروز مشکلات اقتصادی

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: علت اصلی بروز چالش‌های اقتصادی کشور ضعف و عدم توانایی برخی مسوولان در انجام وظایف محوله‌شان است.
کد خبر: ۳۱۷۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰ - 10November 2018

ضعف و سوء مدیریت‌های داخلی علت اصلی بروز مشکلات اقتصادیمهرداد بائوج لاهوتی نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به خصومت‌های آمریکایی‌ها علیه جمهوری اسلامی، اظهار داشت: اعمال تحریم‌های ظالمانه آنها علیه کشورمان یکی از کم ترین اقدامات جنایت‌آمیز دولتمردان آمریکایی است.

وی افزود: با مروری بر تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی به خوبی متوجه کینه‌ورزی و توطئه‌آفرینی آمریکا علیه کشورمان می‌شویم؛ دشمنی آمریکا با کشورمان مختص به امروز و دیروز نیست؛ لذا پیروزی انقلاب خاری در چشمان دولتمردان این کشور است.

این نماینده خانه ملت تحریم ایران را اوج کینه مقامات آمریکایی دانست و افزود: کسی نمی‌تواند منکر آثار اقدامات رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه کشورمان شود؛ هدف عمده ترامپ تحت فشار قرار دادن مردم در زمینه معیشت است تا بتواند با ایجاد روحیه نا امیدی در مردم، آنها را به یک اعتراض گسترده علیه حاکمیت فرا بخواند.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم به انقلاب و نظام پایبند هستند و اقدامات آمریکا را مسبب مشکلات و معضلات جاری کشور می‌دانند، تصریح کرد: قوای سه‌گانه و به‌ویژه دولت و دستگاه‌های اجرایی تحت نظارت دولت، برنامه‌های قابل قبولی برای کم‌ اثر کردن آثار احتمالی ناشی از اعمال تحریم‌های آمریکا طرح‌ریزی کرده و در دستور کار قرار داده‌اند؛ لذا اگر مسوولان فرصت‌شناسی کنند و به موقع برای خنثی‌سازی اقدامات ترامپ وارد عمل شوند، می‌توانیم از تحریم‌ها با موفقیت عبور کنیم.

لاهوتی با توجه به این نکته که دشمنی آمریکا با ایران تمام شدنی نیست، گفت: تهدید و تحریم زبان اصلی مذاکره دولتمردان آمریکایی است که اگر هر زمان نتوانند از راه قانونی به خواسته‌های خود برسند، تهدید و تحریم را چاشنی کار خود می‌کنند.

نماینده مردم شهرستان لنگرود همچنین ضعف و ناکارآمدی برخی مدیران و مسوولان در انجام وظایف محوله‌شان را خطرناک تر از تهدیدات و تحریم‌های دشمنان خارجی دانست و خاطرنشان کرد: یکی از دلایل مهمی که باعث تنظیم و تصویب قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان شد، عدم برنامه و انگیزه در برخی از مدیران و مسوولان سالخورده بود؛ لذا با اجرایی شدن این قانون، جوانان متخصص و پر انگیزه به میدان خواهند آمد که این امر نقطه عطفی در جهت بهبود شرایط موجود است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار