مسئول قرارگاه عمار:

اقتصاد مقاومتی با اعتماد به مردم عملیاتی می‌شود

حجت‌الاسلام «مهدی طائب» تنها راه برون‌رفت از مشکلات را پیروی از سیره شهدا دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی با اعتماد به مردم عملیاتی می‌شود.
کد خبر: ۳۱۷۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴ - 10November 2018

تنها راه برون‌رفت از مشکلات پیروی از سیره شهدا استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از گچساران، حجت‌الاسلام «مهدی طائب» مسئول قرارگاه عمار، ظهر امروز (شنبه) در مراسم چهلمین سالگرد قیام ۱۹ آبان شهرستان گچساران، با بیان این‌که شهدا زنده هستند و سربلندی امروز ایران اسلامی به برکت خون شهداست، اظهار داشت: به فرموده امام راحل ما، این انقلاب زمینه‌ساز انقلاب جهانی امام زمان (عج) است.

وی به مسائل کنونی منطقه و جهان اشاره داشت و افزود: سه هفته قبل «ترامپ» گفت، قبل از اینکه من بیایم ایران می‌توانست در ۱۲ دقیقه خاورمیانه را بگیرد و همه می‌دانند که منظور او از خاورمیانه همان اسرائیل است.

مسئول قرارگاه عمار با بیان اینکه مقام معظم رهبری به صراحت تاکید کردند که آمریکا در حال فروپاشی است، گفت: ما نه تنها در داخل کشور خودمان، بلکه امنیت را در خارج از مرز‌ها از جمله عراق به وجود آوردیم و باید بتوانیم محل ظهور امام زمان (عج) که در کنار خانه خداست را هم امن کنیم.

طائب تنها راه برون‌رفت از مشکلات را پیروی از سیره شهدا دانست و عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی با اعتماد به مردم عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار