امام جمعه خاش:

ولی فقیه در عصر غیبت عامل نجات بخش کشور از مشکلات است

امام جمعه شهرستان خاش گفت: ولی فقیه به عنوان نائب امام زمان (عج) در عصر غیبت عامل مهم نجات کشور از مشکلات و گرفتاری‌های روزگار است.
کد خبر: ۳۱۷۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹ - 11November 2018

ولی فقیه در عصر غیبت عامل نجات بخش کشور از مشکلات استبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، حجت‌الاسلام «غلامرضا دهقان» امروز در نشست گفتمان دینی «ولایت فقیه در عصر غیبت» در دبیرستان دخترانه نرجس شهرستان خاش اظهار داشت: ولایت فقیه در جامعه اسلامی ایران نقش هدایتگری را بر عهده دارد که توانسته کشتی انقلاب اسلامی را در چهار دهه به خوبی و با شایستگی رهبری کند.

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر به عنوان ولی امر مسلمین توانسته‌اند در مسیر بزرگان دین گام بردارند و هدایت‌ها و رهنمودهای ایشان سبب بیداری امت اسلامی و نجات ملت‌های مظلوم دنیا از چنگال ظالمان و مستکبران شده است.

امام جمعه خاش ادامه داد: داشتن بصیرت و کمک به اجرای عدالت، مبارزه با مستکبران و نجات دادن مظلومان در کنار اجرای مبانی، دستورات و احکام متعالی دین مبین اسلام وظیفه همه اقشار جامعه است.

این مسئول گفت: اطاعت از ولی فقیه در عصر حساس کنونی یکی از موضوعات بسیار مهم بوده که باید همگان آن را سرلوحه کاری خود قرار دهند.

دهقان بیان داشت: دشمنان اسلام و کشور در چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی با ترفندهای مختلف تلاش کرده‌اند بین ملت ایران، رهبری و مسئولان کشور فاصله ایجاد کنند که خوشبختانه با حضور همیشگی و پرشور مردم در صحنه و تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در رسیدن به اهداف شان ناکام مانده‌اند.

خاش از توابع سیستان و بلوچستان در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان واقع شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار