مدیر حفظ و نشر آثار دفاع مقدس نهاجا:

یادمان خلبانان شهید در 6 استان احداث می‌شود/ رونمایی از یادمان خلبان شهید «عباس اکبری» در قم

مدیر حفظ و نشر آثار دفاع مقدس نهاجا گفت: همزمان با رونمایی از یادمان خلبانان شهید در 6 استان کشور، یادمان خلبان شهید عباس اکبری در چهل سالگی انقلاب در قم احداث و رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۳۱۸۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷ - 12November 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، سرهنگ «علیرضا امجدیان» مدیر حفظ و نشر آثار دفاع مقدس نیروی هوایی ارتش از پروژه در حال احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان قم بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید با ارائه ماکت پیشنهادی یادمان خلبانان شهید، اظهار داشت: با هدف زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای خلبان نهاجا و با همکاری، تعامل و برنامه‌ریزی مدیران‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، نیروی هوایی ارتش و شهرداری قم، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه و اصفهان، ۶ یادمان مربوط به خلبانان شهید در این استان‌ها همزمان با دهه فجر امسال رونمایی می شود.

مدیر حفظ و نشر آثار دفاع مقدس نهاجا با بیان اینکه تاکنون برای ساخت ۲۱ یادمان در کشور اقدام شده، افزود: یادمان خلبان شهید «عباس اکبری» در قم، بیست و دومین یادمانی است که امسال در ایام دهه مبارک فجر همزمان با بهره‌برداری از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان رونمایی می‌شود.

یادمان خلبانان شهید در 6 استان احداث می شود/ رونمایی از یادمان خلبان شهید «عباس اکبری» در قم

«احمد حسینی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم نیز در این بازدید، توجه به شهدای شاخص نیرو‌های مسلح بخصوص شهدای خلبان را از مهم‌ترین ماموریت‌های این اداره‌‌کل خواند و اظهار امیدواری کرد: ان‌شاءالله با جانمایی صورت گرفته، شاهد رونمایی از یادمان مذکور همزمان با چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی در مجاورت موزه دفاع مقدس باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار