مدیرکل بنیاد شهید لرستان:

باید شهدا را به‌عنوان اسطوره‌های واقعی به نسل آینده معرفی کنیم

«سید حسین نازاریان» گفت: شهدا اسطوره های اصلی مملکت ما هستند و ما باید این شهدا را به عنوان اسطوره های واقعی به نسل آینده معرفی کنیم.
کد خبر: ۳۱۸۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵ - 13November 2018

باید شهدا را به عنوان اسطوره های واقعی به نسل آینده معرفی کنیم // مجددا عکس ارسال شدبه گزارش دفاع پرس از خرم‌آباد، «سید حسین نازاریان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران لرستان، در نشستی که با مدیران مدارس شاهد لرستان، اظهار داشت: در بدو تاسیس بنیاد شهید مهم‌ترین نکته‌ای که به آن اشاره و تأکید شد، بحث رسیدگی به امور فرهنگی و آموزشی خانواده‌های شاهد و ایثارگر بود که در طی سال‌های گذشته با همکاری آموزش و پرورش و تاسیس مدارس شاهد این موضوع پیگیری شد.

وی با بیان اینکه انسان برای رسیدن به کمال مراحلی را باید طی کند که شهدا این مراحل اصلی را طی کردند و به شهادت رسیدند، گفت: ما انسان‌ها نیز برای رسیدن به سعادت باید در آن مسیری که شهدا رفتند گمام بگذاریم تا به سعادت واقعی برسیم.

نازاریان افزود: ماندگاری ایران اسلامی مدیون خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان است؛ چرا که اگر اینان نبودند نمی‌توانستیم نظامی با این اقتدار داشته باشیم و قطع یقین در رأس این مملکت مقام معظم رهبری با اقتدار خویش توانسته است اقتدار نظام و مملکت را حفظ کند.

مدیرکل بنیاد شهید لرستان در ادامه گفت: شهدا اسطوره‌های اصلی مملکت ما هستند و ما باید این شهدا را به عنوان اسطوره‌های واقعی به نسل آینده معرفی کنیم.

وی تصریح کرد: فرزندان ما نباید با فرهنگ ایثار و شهادت و با درد و آلام جانبازان غریبه باشند و وظیفه انتقال این فرهنگ به آیندگان بر عهده متولیان امور فرهنگی است.

نازاریان با اشاره به حضور گسترده و باشکوه مردم لرستان در تشییع پیکر شهید معظم «سیدنورخدا موسوی» گفت: مردم ما همیشه قدردان شهدا بوده و هستند و نمونه بارز آن را چند روز پیش در تشییع پیکر شهید «موسوی» مشاهده کردیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار