نماینده مردم «شاهرود» و «میامی» در مجلس:

راهکار برون رفت و خروج از مشکلات، مدیریت و تفکر جهادی است

«سید حسن حسینی شاهرودی» گفت: همه باید برای رفع مشکلات کنونی جامعه تلاش کنیم و راهکار برون رفت و خروج از مشکلات مدیریت و تفکر جهادی است.
کد خبر: ۳۱۸۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴ - 12November 2018

راهکار برون رفت و خروج از مشکلات مدیریت و تفکر جهادی استبه گزارش دفاع پرس از سمنان، «سید حسن حسینی شاهرودی» نماینده مردم شهرستان‌های «شاهرود» و «میامی» در مجلس شورای اسلامی، در جلسه شورای اداری استان سمنان، با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی کنونی در کشور، اظهار داشت: دشمن از طریق ایجاد جنگ اقتصادی می‌خواهد به کشور آسیب بزند.

وی با بیان این‌که بسیاری از مشکلات موجود در کشور نیز به خاطر عملکرد مسئولان است، افزود: مسئولان باید برای رفع مشکلات مردم بیشتر تلاش کنند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این‌که همه باید برای رفع مشکلات کنونی جامعه تلاش کنند، تصریح کرد: راهکار برون رفت و خروج از مشکلات مدیریت و تفکر جهادی است.

حسینی شاهرودی با بیان این‌که دشمن از ابتدای انقلاب همواره به دنبال توطئه علیه جمهوری اسلامی ایران بوده است، افزود:، اما تاکنون دشمن به هیچ‌یک از اهداف خود نرسیده است و امروز نیز مانند گذشته می‌توان با نگاه جهادی و همچینین حفظ وحدت و اتحاد بر مشکلات غلبه کرد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری همیشه بر حفظ همدلی و اتحاد موجود در جامعه تأکید دارند، افزود: از این رو ضروری است تا همه با حفظ اتحاد و همدلی برای رفع مشکلات موجود تلاش کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های «شاهرود» و «میامی» در خانه ملت با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران امسال وارد ۴۰ سالگی خود می‌شود، تصریح کرد: در مدت ۴۰ سال گذشته جمهوری اسلامی ایران موفقیت و دستاورد‌های خوبی در عرصه‌های علمی، نظامی، هسته‌ای و... داشته است و باید این دستاورد‌های به خوبی برای مردم تبیین شود.

حسینی شاهرودی بر ضرورت حفظ اتحاد و همدلی در استان سمنان نیز تأکید کرد و گفت: وجود اختلاف و تفرقه سبب عقب ماندگی استان شده و از این رو برای توسعه استان باید اختلافات کنار گذاشته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها