فرمانده سپاه «الغدیر» استان یزد:

تفکر بسیجی استکبار را در سراسر جهان تضعیف کرده است

سردار «فتح‌الله جمیری» گفت: تفکر بسیجی امروز توانسته استکبار را در سراسر جهان تضعیف کند و هر روز بر افزایش میزان ضعف آن‌ها افزوده می‌شود و به‌حمدالله و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در آینده‌ای نزدیک شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.
کد خبر: ۳۱۸۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴ - 17November 2018

بسیج یک نهاد کارآمد در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استبه گزارش دفاع پرس از یزد، سردار «فتح‌الله جمیری» فرمانده سپاه «الغدیر» استان یزد، در شورای اداری استان اظهار داشت: به‌حمدالله در استان یزد به‌هیچ عنوان هیچ زاویه‌ای بین ادارات و نهاد‌های دولتی و نظامی وجود ندارد.

وی با اشاره به این‌که سپاه آمادگی هرگونه همکاری بیشتر با نهاد‌های مختلف استان یزد را دارد، تصریح کرد: امروز همکاری مجموعه سپاه و بسیج با نهاد‌های مختلف استان یزد در شرایط بسیار خوبی دیده می‌شود.

فرمانده سپاه استان یزد خاطرنشان کرد: مجموعه بسیج یک هدیه الهی است و این فرمایش حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «بسیج یک شجره طیبه است» نشان‌دهنده همین موضوع است.

وی بسیج را یک نهاد کارآمد در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و عنوان کرد: بسیج به معنای این است که با تمام توان و ظرفیت خود را وقف اسلام و انقلاب اسلامی کند.

سردار جمیری، گستره بسیج را در تمام نقاط کشور بسیار وسیع دانست و تصریح کرد: امروز در تمام اقشار و نهاد‌ها خوشبختانه حضور بسیج در بین خواهران و برادران را می‌بینیم و این حضور در تمام عرصه‌ها نمایان است.

فرمانده سپاه استان یزد با تاکید بر این‌که بسیج در هر زمانی که مشکلی وجود داشته باشد با تمام توان کمک و همیاری دولت‌ها بوده و هست، عنوان کرد: برگزاری اردو‌های جهادی و کمک به نیازمندان و آسیب‌دیدگان در نقاط مختلف کشور، از جمله فعالیت‌های بسیج و سپاه در این حوزه است.

وی خاطرنشان کرد: الحمدالله امروز بعد از ۴۰ سال بسیج یک مجموعه جهانی شده و این تفکر حتی در آمریکای مرکزی و جنوبی نیز وارد شده و امروز بسیج یک تفکر فراملی و جهانی است.

سردار جمیری با اشاره به این‌که پیروزی‌های به‌دست آمده جبهه مقاومت در لبنان، سوریه، عراق، یمن و فلسطین به واسطه همین تفکر بسیجی است، عنوان کرد: خوشبختانه امروز تفکر بسیجی سبب شده است که اسرائیل ابتدا در جنگ ۳۳ روزه و بعد از آن در جنگ ۲۲ روزه مغلوب جبهه مقاومت شود و در چند روز قبل هم این تفکر رژیم جنایتکار صهیونیستی را در جنگ ۲ روزه شکست داد و به جهانیان اثبات کرد که این رژیم حتی توان ۲ روز ایستادگی در برابر مسلمانان را هم ندارد.

وی خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی امروز توانسته استکبار را در سراسر جهان تضعیف کند و هر روز بر افزایش میزان ضعف آن‌ها افزوده می‌شود و به‌حمدالله و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در آینده‌ای نزدیک شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها