استاندار یزد تأکید کرد؛

ضرورت بهره‌گیری از تفکر بسیجی برای حل مشکلات کشور

«محمود زمانی قمی» با تاکید بر نقش بسیج در رفع مشکلات ملی و بین‌المللی انقلاب در طول ۴۰ سال گذشته، گفت: برای رفع مشکلات کشور باید از تفکر بسیجی بهره‌گیره برد.
کد خبر: ۳۱۸۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳ - 17November 2018

برای رفع مشکلات کشور باید از تفکر بسیجی بهره‌گیری شودبه گزارش دفاع پرس از یزد، «محمود زمانی قمی» استاندار یزد، در نشست شورای اداری استان، با تبریک سالروز آغاز امامت حضرت امام زمان (عج) و گرامی‌داشت هفته بسیج و هفته کتاب‌خوانی، اظهار داشت: امام خمینی (ره) با هوشمندی تمام و پس از بسیج توده‌ها و مردم و پیروز کردن نهضت انقلاب اسلامی ایران، اقدام به نهادسازی برای بقای انقلاب کردند.

وی تصریح کرد: تشکیل نهاد‌های سپاه پاسداران، بسیج مستضعفان، کمیته امداد و بسیاری از نهاد‌های دیگر که در درون نظام توسط حضرت امام، دقیقا با هدف تثبیت نظام انجام شد.

زمانی قمی ادامه داد: امروز هم جانشین حضرت امام، بسیجی عظیم‌الشان، رهبر معظم انقلاب هم راه ایشان را ادامه داده و انقلاب هر روز نسبت به روز قبل قوی‌تر و قدرتمندتر شده است.

وی به پیشرفت همه جانبه انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: اگر امروز از ما بپرسند گستره انقلاب اسلامی ایران چقدر است، باید گفت که همان‌هایی که تلاش‌شان جلوگیری از ورود دین به عرصه‌ بود، الان می‌خواهند کاری کنند که دین از عرصه‌ خارج شود، یعنی دین به صورت تمام معنا وارد عرصه جهان شده است.

زمانی قمی به اقدامات بسیج ایران در مبارزه با تروریسم در جهان اشاره کرد و افزود: اگر ما چنین فعالیت‌هایی را انجام نداده بودیم دور از ذهن نبود که الان با داعش باید در گردنه‌های «اسدآباد» مبارزه می‌کردیم و عراق و سوریه و لنبان سقوط می‌کردند، اما اقدامات ضدتروریسمی ایران در منطقه و جهان، جلوی این چنین موارد را گرفت.

وی تصریح کرد: این یک تعارف و تمجید نیست که بسیج استحقاق هر نوع تمجیدی را دارد، این یک واقعیتی است که همه به وسیله بسیج از هزاران گرفتاری ملی و بین‌المللی نجات پیدا کردیم به همین دلیل باید دل در گرو این تفکر و رویکرد داشته باشیم تا دیگر مشکلات‌مان هم برطرف شود.

استاندار یزد فروپاشی تشکیلات داعش در کشور‌های عراق و سوریه را به واسطه وجود تفکر بسیجی دانست و عنوان کرد: آن وجهی که انقلاب اسلامی به‌دنبال آن بوده و شاخصه‌ای که دین مبین اسلام برای تشنگان حقیقت آورده، اخلاق و انسانیت است و اخلاق به‌عنوان سرچشمه جوشان بسیج در این نهاد قابل مشاهده است و باید از آن به دقت پاسداری کنیم.

زمانی قمی افزود: امروز همه زورگویان عالم می‌خواهند که دین از عرصه جهان خارج شود، درست همان‌طوری که در ۴۰ سال قبل می‌خواستند دین وارد این عرصه نشود و همان‌گونه که در آن سال‌ها شکست خوردند الان هم شکست می‌خورند.

وی با اشاره به این‌که استکبار به دنبال صفر کردن صدور نفت ایران بود، تصریح کرد: آن‌ها می‌خواستند مرد و زن را به خیابان‌ها بریزند، ولی امروز شاهدیم که در هیچ یک از این اهداف موفق نشدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار