نماینده ولی فقیه در استان یزد:

بسیجی از خود می‌گذرد تا دیگران را به کمال برساند

آیت‌الله «محمدرضا ناصری» گفت: حضرت امام خمینی (ره) هنگامی که در نجف بودند، حاضر نبودند به جایی بروند که عنوان تفریح داشته باشد یا زندگی راحت‌تری داشته باشند. بسیجی این‌گونه است که از خود هم می‌گذرد تا دیگران را به کمال برساند.
کد خبر: ۳۱۹۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷ - 19November 2018

بسیجی از حرکت نمی‌ایستدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، آیت‌الله «محمدرضا ناصری» نماینده ولی فقیه در استان یزد، امروز (دوشنبه) در دیدار جمعی از مسئولان سپاه و بسیج استان، با اشاره به محتوای سوره حمد، اظهار داشت: «اهدنا الصراط المستقیم» خواسته‌ای عمومی و غیرفردی است؛ همه انسان‌ها نیازمند هدایت هستیم هستند، هر چند درجات هدایت و نیاز به آن متفاوت است.

وی با تاکید بر این‌که همه محتاج عنایت و هدایت خداوند هستیم، خاطرنشان کرد: انسان‌ها همگی نیاز داریم که خداوند ما را به راه مستقیم هدایت فرماید و این نیازی است که تا ابد وجود دارد.

آیت‌الله ناصری با اشاره به وجود حکمت‌های فراوان در «اهدنا» و عمومی بودن آن، گفت: همیشه و همه‌جا باید خدا در ذکر و یاد ما باشد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد ادامه داد: صراط مستقیم یک راه بیش نیست، همان راهی که ما را به مقصد برساند.

وی هدف را رسیدن به خدا و قدرت مطلقه حق دانست و تاکید کرد: همه باید برای یکدیگر خواهان هدایت به راه مستقیم شویم.

آیت‌الله ناصری با یادآوری وجود فراز و نشیب‌ها و موانع در مسیر، گفت: وجود راهنما برای طی مسیر ضرورتی دائمی و انکارناپذیر است تا از صراط مستقیم منحرف نشویم.

وی ضرورت ولایت به عنوان نایب امان زمان (عج) در زمان غیبت امام معصوم را در همین راستا برشمرد.

آیت‌الله ناصری در بخش دیگری از سخنان خود، همه تصمیم‌گیری‌های حضرت امام خمینی (ره) را در راستای رضایت الهی و هدایت مردم دانست و خاطرنشان کرد: دستور تشکیل بسیج مستضعفین هم گامی در همین راستا بوده است.

وی تاکید کرد: بسیجی نیز باید وظیفه خود را در این راستا بداند و در این راه از سر از پا نشناسد؛ همان‌گونه که در دوران دفاع مقدس بسیجیان برای گام برداشتن در مسیر کسب رضایت الهی سر از پا نمی‌شناختند. بسیجی عشق خدا دارد و خدمت به بندگان خدا را وسیله‌ای برای کسب رضایت الهی می‌داند.

آیت‌الله ناصری با اشاره به خصوصیات امام خمینی (ره)، گفت: حضرت امام (ره) هنگامی که در نجف بودند، حاضر نبودند به جایی بروند که عنوان تفریح داشته باشد یا زندگی راحت‌تری داشته باشند. بسیجی این‌گونه است که از خود هم می‌گذرد تا دیگران را به کمال برساند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها