با حضور ۳۲۰ دانش آموز نخبه بسیجی رخ می‌دهد؛

بررسی جبهه مقاومت سایبری تا اتصال مدارس با مساجد

دبیر برگزاری پنجمین اجلاسیه کنگره ملی همفکری بسیج دانش آموزی گفت: این اجلاس از ۳۰ آبان ماه آغاز می‌شود و موارد تربیتی و هویتی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۳۱۹۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵ - 20November 2018

بررسی جبهه مقاومت سایبری تا اتصال مدارس با مساجدبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «مجتبی ندافیان» در گفت‌وگویی درباره ی پنجمین اجلاسیه کنگره ملی همفکری بسیج دانش آموزی  گفت: این اجلاس از 30 آبان ماه تا دوم آذر ماه سال جاری در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

دبیر برگزاری پنجمین اجلاسیه کنگره ملی همفکری بسیج دانش آموزی افزود: در این اجلاس دانش آموزان از دوره متوسطه دوم که نخبگان بسیجی هستند، حضور می یابند.

وی با بیان اینکه از هر استان 10 دانش آموز منتخب شده است بیان کرد:تعداد 320 دانش آموز در این اجلاس حضور خواهند داشت.

ندافیان ادامه داد: تعداد 160 نفر از دانش آموزان دختر و تعداد 160 نفر دانش آموز پسر درباره ی محورهای مختلف به گفتگو می نشینند و در نهایت چند سند راهبردی، خروجی این اجلاس می شود.

ندافیان با اشاره به محورهای این اجلاس گفت: محور فرهنگی و بصیرتی با موضوع شیوه دستیبابی به مدرسه انقلابی، محور فضای مجازی با موضوع جهبه ی مقاومت سایبری، محور علمی – پژوهشی با موضوع مهارت آموزی دانش آموزان، محور تربیتی با موضوع راه های اتصال مدارس با مسجد و حضور دانش آموزان در فعالیت های فرهنگی  از محورهای این اجلاس است که مورد بررسی قرار می گیرد.

دبیر برگزاری پنجمین اجلاسیه کنگره ملی همفکری بسیج دانش آموزی خاطر نشان کرد: اساتیدی هم در این کارگروه ها حضور می یابند و به بحث و گفتگو های دانش آموزان جهت دهی می دهند.

ندافیان با بیان اینکه برنامه های معنویی هم برای  دانش آموزان پیش بینی شده است خاطر نشان کرد: در ابعاد مختلف دانش آموزان برنامه ها را پیش خواهند برد.

وی با اشاره به سند های خروجی این اجلاس گفت: سند ها در دو حوزه راهبردی و کلان بسیج دانش آموزی به ویژه برنامه های سال 1398 مورد استفاده قرار می گیرد. برخی ازاسناد هم  مطالبات دانش آموزان از مسئولین است که پیگیری می شود.

دبیر برگزاری پنجمین اجلاسیه کنگره ملی همفکری بسیج دانش آموزی  از حضور وزیر آموزش و پرورش، نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی، جانشین سازمان بسیج و معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در این اجلاس خبر داد و گفت: بیانیه ای نیز در روز پایانی اجلاس قرائت می شود.

وی یاد آور شد: دانش آموزان دختر بانام مجامع فاطمی و دانش آموزان پسر با عنوان مجامع علوی در استان ها منشا اثر خواهند شد و مشکلات تربیتی و فرهنگی را شناسایی و مورد بررسی قرار خواهند داد.

منبع: شبستان

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار