امام‌جمعه موقت دامغان:

سکوت مدعیان حقوق بشر در قبال مسئله «یمن» شگفت‌انگیز است

حجت‌الاسلام «عباسعلی جیرانی» گفت: شگفتی عظیم، سکوت مدعیان حقوق بشر در قبال جنایت آل سعود در یمن است و این در حالی است که همگان امروز می‌دانند آل سعود به نام اسلام در یمن کودک‌کشی، خونریزی و جنگ ایجاد کرده است.
کد خبر: ۳۱۹۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹ - 20November 2018

حکام خون‌خوار آل سعود به‌دنبال نابودی اسلام هستندبه گزارش دفاع پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «عباسعلی جیرانی» امام‌جمعه موقت دامغان، در تجمع طلاب و روحانیان دامغانی که ظهر امروز (سه‌شنبه) برای محکومیت جنایات آل سعود در یمن برگزار شد، با بیان این‌که مسئولیت تمام ناامنی‌ها در مناطق اسلامی بر عهده عربستان است، اظهار داشت: امروز دست آل سعود و حکام خون‌خوارش برای تمام جهانیان رو شده است.

وی افزود: شگفتی عظیم، سکوت مدعیان حقوق بشر در قبال جنایت آل سعود در یمن است و این در حالی است که همگان امروز می‌دانند آل سعود به نام اسلام در یمن کودک‌کشی، خونریزی و جنگ ایجاد کرده است.

وی بابیان این‌که آل سعود در رأس فتنه‌های منطقه است، تأکید داشت: حمایت استکبار جهانی و آمریکا و اسرائیل از این رژیم کاملاً مشخص و نمایان است.

جیرانی، آل سعود را خائن به حرمین شریفین دانست و تأکید کرد: امروز آل سعود در قبله مسلمانان قرار گرفته و خود را خادم‌الحرمین می‌داند؛ حال‌ آن‌که دستانش به خون بی‌گناهان آلوده‌ شده است و این نشان می‌دهد که حکام خون‌خوار آل سعود به‌دنبال نابودی اسلام هستند.

وی با بیان این‌که وحدت راز پیروزی مسلمانان بر کفر است، گفت: ان‌شاءلله به‌زودی شاهد نابودی رژیم سفاک و کودک‌کش آل سعود خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها