فرمانده انتظامی لرستان در جمع خبرنگاران:

لرستان از نظر توان رزمی از استان‌های برتر کشور است

سردار محمد مهدیان نسب گفت: لرستان از نظر آمادگی و توان رزمی از استان‌های برتر کشور است و این استان در جمع سه استان برتر از نظر شاخص‌های امنیتی قرار دارد.
کد خبر: ۳۱۹۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶ - 20November 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، سردار «‌محمد مهدیان‌نسب» فرمانده انتظامی لرستان امروز (سه‌شنبه)  در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی خرم‌آباد در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: استان لرستان در سال‌جاری در حوزه پیشگیری از جرائم با 2 درصد کاهش، رتبه نخست را در کشور دارد.

وی با بیان اینکه لرستان از استان‌های امن کشور است، گفت: این استان از نظر آمادگی و توان رزمی از استان‌های برتر کشور است و لرستان در جمع سه استان برتر از نظر شاخص‌های امنیتی قرار دارد.

سردار مهدیان نسب با بیان اینکه طی امسال 21 دستگاه خودرو جدید به ناوگان کلانتری‌های خرم‌آباد اختصاص داده شد، گفت: 9 دستگاه دیگر جهت استقلال فوریت‌های پلیس از کلانتری‌ها به این مجموعه اختصاص داده شده است.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه طرح تجمیع حوزه اپراتوری کلانتری‌های استان را در ساختمانی چهار طبقه با ابعاد یک‌هزار و 100 مترمربع آماده کرده‌ایم، تصریح کرد: تمامی اپراتورهای 110 فعال در شهرستان‌ها پس از تجمیع با مطالبات فوریتی مردم در میدان حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه مرکز استان نسبت به دیگر شهرستان‌ها حوزه کاری بیشتری دارد، یاد آور شد: در چند ماه اخیر در بخش کشف قاچاق کالا 70 میلیارد تومان کالای قابل ارزش‌گذاری و بیش از 50 میلیارد تومان کالای احتکار شده آماده عرضه در بازار، کشف کردیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار