مسئول بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

تقدیم مدال‌های ورزشکاران به خانواده شهدا نشان دهنده روحیه شهادت طلبی آنان است

سرگرد سعید داوودی گفت: تقدیم مدال های ورزشکاران به خانواده های شهدا نشان دهنده روحیه جهاد و شهادت در وجود ورزشکاران و جوانان است.
کد خبر: ۳۱۹۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۹ - 20November 2018

تقدیم مدال های ورزشکاران به  خانواده شهدا نشان دهنده روحیه شهادت طلبی آنان استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، «سرگرد سعید داوودی» مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در همایش تجلیل از ورزشکاران بسیجی مدال آور در مسابقات المپیک، پارالمپیک و آسیایی که عصر امروز (سه شنبه ) در سالن جلسات سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان برگزار شد، اظهار داشت: ارزش های هر جامعه ای را نگرش ها، علایق و هویت آن جامعه تشکیل می دهد و ایثار، گذشت، انفاق و دفاع از مظلومان از جمله این ارزش هاست.

وی با بیان اینکه این ارزش های شکل گرفته در طول مبارزات انقلابی و پیروزی انقلاب، صدور فرمان تاریخی حضرت امام (ره) مبنی بر تشکیل نهاد مقدس بسیج را در پی داشت گفت: بسیج باعث شد بتوانیم در مقابل دشمنان مقاومت کنیم و روحیه ایثار و شهادت را حفظ کنیم.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ابوالفضل (ع)، با اشاره به حضور ورزشکاران در میادین جهانی، افزود: حضور بانوان با حفظ حجاب در این میادین و تقدیم مدال های ورزشکاران به خانواده های شهدا، نشان دهنده این است که هنوز هم روحیه جهاد و شهادت در وجود ورزشکاران و جوانان ما نمایان است.

وی تصریح کرد: حضور ورزشکاران در سطوح جهانی با حفظ ارزش ها و هویت انقلاب اسلامی به نمادی برای ما تبدیل شده است چرا که آنها در آنسوی مرزها هم از این ارزش ها دفاع و حمایت می کنند.

در ادامه سردار «حبیب اله توکلی» جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان، با بیان اینکه مدال آوران زیادی بوده اند که نامی از آنها برده نشده ولی وقتی صحبت از ارزش های اخلاقی می شود، ورزشکاران با وجود این ارزش ها شناخته می‌شوند، اظهار داشت: ورزشکارانی مانند ورزشکاران زورخانه ای توانستند روحیه پهلوانی را از میدان ورزش به میدان جبهه و جنگ منتقل کنند تا پرچم جمهوری اسلامی هیچگاه روی زمین نماند.

وی گفت: هر حرکت ارزشی که ورزشکاران ما در جهان، انجام می دهند نه تنها دل مردم کشورمان، بلکه دل تمام آزادگان در سراسر جهان نیز شاد می شود.

سردار توکلی افزود: وقتی ورزشکاران ما در میادین ورزش به سجده می افتند یا به نامحرم دست نمیدهند و یا با حجاب ظاهر می‌شوند، ارزش کار آنها بیشتر می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار